Prvé zamestnanie

Príspevok v téme: Prvé zamestnanie
niki96

Mám 18 a študujem na strednej škole. Celý rok som hľadala brigádu, nakoniec som si našla brigádu v krčme kde robím čašníčku. Vôbec si v tom neverím. Cítim sa ako vyvrheľ že ja tam nepatrím. Považujem sa za introverta a doteraz som chodila iba zo školy domov a doma som bola zavretá v svojej izbe lebo s rodičmi ani súrodencami si nerozumiem. Vždy ked tam idem tak si hovorím že to zvládnem, ale po 4-5 hodinách sa cítim sama v novom svete. Nemám ani kamarátov ktorí by ma tam prišli pozrieť. Mám z toho v poslednej dobe veľké stresy, zaspávam aj zobúdzam sa so strachom. Ked som sa pýtala spolužiačiek ako im to išlo v podobnej robote každý že super. Tak neviem či to je mnou že som neprispôsobivá. Mal niekto z Vás podobný problém ?

Lulu2011

to chce cas, ja sice s komunikaciou nemam problem, ale tiez mi chvilo trvalo, kým som sa dostala do švungu :) teraz uz aj ked dojde psychopat ho viem spracovat :) praca s ludmi je sice tazsia, ale tak nastastie ty s nimi nemusis riesit problemy ako ja, len nosis pivka :) aj ked chapem, ze to je tazke stat na nohach, mne by sa napr. urcite triasli ruky zo zaciatku, neboj sa zvyknes si, kým si nenajdes ine, plus to je do zivota dalsie plus, ze okusis nieco z coho budes silnejsia

Prezyvka55

No a to bud rada ze nie si nejaky manager alebo tak ;D.
Ved o co ide? O nic. Do krcmy moc inteligencia nechodi, cize pokial vies nosit jedla a pohare tak aky problem? :D imho tam sa neda co pokazit nie je sa coho bat, naroky na tu pracu su tak 0 bodov akurat vydrzat na nohach cely den to je asi ta najhorsia vec na tej robote.

tuduu

Ahoj,presne viem o čom hovoríš ale nemaj strach chce to len čas a zvyknúť si na ľudí, toto zažívaš len preto lebo je to pre teba niečo nové..ale časom si nato zvykneš a bude všetko v poriadku :) :) :)

Dawia