Problém v láske

Príspevok v téme: Problém v láske
Viktor1

Ahoj ľudkovia. Už dlhší čas bojujem s istým problémom, a hoci neviem prečo to sem píšem, asi z čistého zúfalstva, snáď sa tu nájde niekto, kto mi poradí, pretože už fakt neviem ako ďalej.

Pochopiteľne ide o problém v láske. Mám 23, nie som žiadny looser alebo tak, myslím že v spoločnosti som obľúbený, mám kopu kamarátov, pracujem a študujem v brandži kde sa mi darí, ale proste od mladého veku som si hovoril, že sa nezamilujem, lebo to nespôsobí nič dobré. Roky som fungoval bez priateľky, s občasnými „one night stands“, a bol som spokojný. Postupom času však všetci kamoši z partie začali s niekým chodiť, tak som si povedal, že by sa už aj mne patrilo. Postupne som totiž začal pociťovať prázdnotu, videl som ostatných ako si s priateľkami a spriaznenými dušami užívajú každú chvíľu, tešia sa aj z banalít, no a ja nie a nie nájsť tú pravú....nemyslím si, že by som mal nejaké extra nároky, proste sa mi žiadna nepáčila, alebo mi nesadla tým správnym spôsobom. Potom však prišla ona....