Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Krvave vytoky po Canestene

Príspevok v téme: Krvave vytoky po Canestene
lujza15

Dobrý večer. Minulý týždeň vo štvrtok som si dala canesten combi 1 tabl. nakoľko som pociťovala príznaky mykózy. Deň po jej zavedení sa mi tableta začala rozpušťať a na druhý deň som mala jemne krvavý výtok, ktorý mi do dnešného dňa pretrváva. Svrbenie už nejak nepociťujem a mám dostať zajtra menštruáciu. Bude ten krvavý výtok prejavom nejakého zápalu? Mám ísť na vyšetrenie teraz alebo mám čakať na skončenie menzesu? Vopred ďakujem za vašu odpoveď.

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Krvave vytoky po Canestene - Fórum - ZDRAVIE.sk