Laser alebo domáce IPL na odstraňovanie chĺpkov?

Príspevok v téme: Laser alebo domáce IPL na odstraňovanie chĺpkov?
Anezka

Ahojte, pred pár dňami mi jedna slečna ( alebo pani ) v jednom príspevku odporučila domáce IPL Braun naked skin, vraj sa tým doma odstraňuje nežiadúce ochlpenie navždy, aspon tak je v popise produktu...nepoznám nikoho kto s tým má skúsenosti a keďže mám nohy naozaj v zúboženom stave či už po holení, depilácii strojčekom, alebo voskom u kozmetičky...nič nepomáha... po voskovej depilácii ich mam hladke tak 3 dni, potom začnu vyrastať, zarastať pod kožu, všade mám vyrážky a chrasty a neviem čo všetko možné a vyzerá to otrasne, tento problém už mám asi také 3-4 roky a za tento čas nosím celé leto len dlhé nohavice :( potrebovala by som poradiť, čo je podľa vás lepšie, lebo na odstránenie laserom peniaze naozaj nemám, a ten braun stojí okolo 200 eur...to je už reálnejšie, aj keď som študentka, ale nasporila by som, ide len o to či sa to vôbec oplatí, alebo ešte počkať pár rokov a ísť predsa len na ten laser... aký na to máte názor vy ? a ako riešite podobný problém ? ...ďakujem pekne za každú radu...

Anezka

skúšala som hľadať ten krém na spomalenie rastu chlpkov na ich stránke ale nenašla som, neviem či ho už nevyrábaju alebo som ho len ja nevedela nájsť :-/ škoda... možem sa ísť opýtať aj priamo do obchodu mám to kúsok keď tak ... aaa ako tak píšete a ako som čítala aj na iných fórach, vyzerá to tak že sú s týmto prístrojom baby celkom spokojné :) ... ale ako sa poznám, ja by som určite nadávala po jeho kúpe :D .. lebo na mna nikdy nič nezaberá ..nech sa jedná o čokolvek asi som vadná, ale určite by som to chcela vyskúšať lebo iné východisko nevidím :( asi aj ja mám nejaké hormonálne problémy kedže tak zarastám :( .. katastrofa :(

alexova