Ako pomoct mame...

Príspevok v téme: Ako pomoct mame...
sim111

Ahojte, no v skratke vam to zhrniem s cim si neviem rady a aky mate na to nazor, ako jej pomoct.
Som este studentka VS a byvam s mamou, doteraz sme sa trapili nad tym ze som mala vazne psych.problemy a ked mi je uz ok,zacala som si vsimat ze moja mama akoby vobec ani nezila..len prezivala zo dna na den, velmi ma to trapy. Nema dovod sa ani usmiat mi x krat hovorila, snazi sa mat dobru naladu ale to je hrane :-( je v jednom kolobehu - chodi k starym rodicom casto lebo ju potrebuju,praca kt.ju nebavy a co vam poviem aj plat mizerny. Znepokojuje ju neustale nieco - financne problemy, pracovne a co je podstatne! Uz 5 rokov sa nevie odputat od svojho byvaleho manzela..kt.velmi milovala a on ma uz inu rodinu.Ona sa este tak nici, ze si pozera jeho FB a potom place a je s toho hotova.Nevie sa od neho odputat...bojim sa uz o nu, dlhodoby stres a nepokoj neposobia dobre na zdravie a psychiku..Tak si zelam,aby nasla chlapa do kt.sa tak zamiluje ze zabudne na byvaleho..
Co mam robit s tym?Stve ma ta cela situacia,chcem jej pomoct,ale uz ani neviem ani jak. Moje pozitivne reci uz ani nevnima :-(

kafe

príroda dokáže skvelo nabiť. Zozačiatku kľudne nech sa tam vyreve, vypustí smútok zo seba, môže sa vyčľapkať trochu vo vode (voda očisťuje) a časom možno pocíti, že sa tam cíti fajn, že ju to naladí na normálnu vlnu.
Pohyb tiež nabíja - prechádzky, beh, tancovanie, žumba.. proste len si vybrať.
Vymysli niečo pre vás obe a dotiahni ju k tomu. Nech začne robiť aj niečo čo ju baví, koníčky.. čo robila za mlada? Čo by sa chcela naučiť?

Lola989

Skús ju viac ťahať niekam do spoločnosti, nech sa trochu uvoľní a zabudne na svoje problémy. Možno sa zoznámi so zaujímavými ľuďmi a nájde medzi nimi nový zmysel života.

h2