Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Užívam injekcie Depo Provera, mám hnedý výtok a veľmi ma bolí brucho je to v poriadku?

Táto diskusia patrí k článku: Užívam injekcie Depo Provera, mám hnedý výtok a veľmi ma bolí brucho je to v poriadku?
Užívam injekcie Depo Provera, mám hnedý výtok a veľmi ma bolí brucho je to v poriadku?

Som po druhej injekcii depo provera. Dostala som hnedy vytok ktory trva uz 2 tyzdne. Najprv to bolo len take spinenie ale teraz je niekedy silny spojeny s bolestami v podbrusku a bolestou vajecikov hlavne na lavej strane. Menstruaciu som nemala ako som zacala pouzivat tuto injekciu ale bolo mi to povedane. Je normalne ze ten vytok trva tak dlho a boli ma pri tom brucho?

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Užívam injekcie Depo Provera, mám hnedý výtok a veľmi ma bolí brucho je to v poriadku? - Fórum - ZDRAVIE.sk