Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Stmavnutie pokožky nôh... prečo?

Príspevok v téme: Stmavnutie pokožky nôh... prečo?
surfer852

Môj známy (40) trpí nndváhou keďže má umelú srdcovú chlopňu, musí si zriedovať tabletkami krv (aby sa mu nezaniesla). Čo ma však zaujíma je vysvetlenie faktu, prečo mu na nohách (lýtková časť) stamvla pokožka do hneda až čierna. Netuším s čím to môže mať súvis. Jeho lekár mu pravdaže vysvetlil prečo mu pokožka stmavla. Je to však chúlostivá téma a preto sa s ním o tom veľmi nechcem rozprávať a pýtam sa vás... Vopred ďakujem.

surfer852

Môže byť. Neviem. Je to však tmavá farba kože, nevidno žiadne zdureniny alebo zrazeniny pod kožou. Má čiernu kožu na lýtkach... Apropo, a prečo práve na nohách?

RNG

Toto je len moj odhad, nie som lekar:Nedostatok enzymov.
Warfrin a koumadin riedia krv, ale nezabranuju tvoreniu zrazenin(fibrinov alebo tromboidov)
Pravdepodobne dobra enzymova zmes(zaroven riedi krv prirodzene), hlavne enzymy nattokinaza a serrapeptaza by sa mu zisli.
A hromada antioxidantov.

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Stmavnutie pokožky nôh... prečo? - Fórum - ZDRAVIE.sk