jazvy po akne -kolko este????

Príspevok v téme: jazvy po akne -kolko este????
zdrawoweda

ludia chcela by som vediet, ak ste niekto prekonali akne a zostali vam jazvy natvari v podobe tmavych skvrn, tak ako dlho to trvalo kym vybledli??? lebo mne sa akne vyliecilo asi pred dvoma mesiacmi ale teraz ma trapia jazvicky na tvari.... prosim poradte mi, ci mam ist rovno na laser alebo mam este pockat ci sa mi to este zahoji....
dakujem velmi pekne za odpoved.... :)!

lucik

ja mam vela drobnych priehlbiniek na licach a tiez neviem co by mi pomohlo a nechcem davat vela penazi a ucinok ziadny

alia

mam na nose take jazvicky po ciernych bodkach...co mi pomoze..som studentka a velka investicia je pre mna nemysliltelan..ale chcem sa uzbait toho zbavit:((

zdrawoweda

dakujem velmi pekne za rady... no ono je to tak, ze po akne mi zostali take ruzove flaky na tvari, ale ked sa na ne pozriem na svetle a ked sa to leskne, tak vidim, ze tam su na zych miestach aj priehlbinky... ale to je vidno iba na svetle... viac ma trapia tie skvrny, hlavne teraz v zime ked je mraz, tak to je este cervenejsie..,.
poradte mi niekto prosiiiim
dakujem

poliewoocka

Zalezi na type jaziev.Ci su keloidne alebo naopak,mas mensie priehlbinky.V dnesnej dobe je mnoho prostriedkov na ich odstranenie od masti az po chirurgicke zakroky.Mikrodermabrazia,tzv. zbrusovanie koze nie je vhodne pri keloidnom type zjazvenia epidermy.Vhodny je napriklad gel contractubex,ktory sa vmasiruje jemnymi kruzivymi pohybmi do pokozky hlavne vecer po kupeli,kedy je pokozka najviac prekrvena a uvolnena.Tmave skvrny vznikaju zmenou pigmentacie,neviem,mozno by pomohla fotorejuvenacia alebo laser.

bibi