Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

zvyseny tep a tlak z HAK?

sync

ano je to možné.Stačí si prečítat nežiadduce učinky lieku a presne budeš vediet na čom si.Tieto lieky všeobecne zvyšuju tlak aj ked sa o tom nehovorý.Rozmýšlaj.

RNG

ked ti nieco nerobi dobre, tak to neber. To predsa da zdravy rozum!!!
Cim skorej to, prestanes brat, tym menej skody ti to v tele narobi.
Co sa tyka rozhadzania cyklusu, prave hak ti to sposobi a nie prestanie bratia hak-u

mackka

no bezva, takze zajtra si to uz nemam dat ze ano...bola by som vrahyna sama sebe, ale dr povedala ze takto si rozhadzem cyklus, ale co 3 tabl. uz hadam nic nespravia

ethel

ja som roky jedla cilest kým som nezačala mať migrény a bolesti žíl na nohách,potom mi zmenila na yadine a to som musela vysadiť,lebo po prvej tabletke ma tak rozbolela hlava,že som skoro odpadla.Teraz nemám nič a je mi fajn:-)

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

zvyseny tep a tlak z HAK? - Fórum - ZDRAVIE.sk