Stiham?Prosim odpiste.

Príspevok v téme: Stiham?Prosim odpiste.
nikus

ahojte..mam styri tyzdne na to,aby som sa trosku zmenila..moj snubenec sa ma o styri tyzdne vratit z nemecka a chcela by som ho prekvapit niecim novym a chcela by som aj schudnut..meriem 170 cm a vazim 68kg..kolko by som mohla schudnut za tie styri tyzdne? a neporadite nejaku dietu? a kolko by som tak mala vazit na svoju vysku?..dakujem za rady,lebo v tomto som uplny laik...

maruska84

ahoj Lenuli, najprv som si tu knihu pozicala z kniznice, ale potom som si ju objednala, lebo sa mi moc pacila atu do kniznice som musela vratit. Ak chces, posli mi mail, az si to nemusis kupovat hned, ked budem mat v priebehu tyzdna trochu casu, prepisem ti ten plan. Ale stoji za to si tu knihu precitat aj tak. papa

jarka43

No rýchle chudnutie cedie k rýchlemu znovapriberaniu.
www.schudnem.sk
Ak si chceš poškodiť metabolizmus, chudni. Jojo efekt ťa však neminie.

lenula

Ahoj maruska
mna to tiez zaujalo. citala som si tu stránku, je to celkom realne, ty mas tu knihu, alebo si ten detox.program niekde zohnala?

maruska84