ČO ROBIŤ?

aknitka

kristína nie som odborník, napíšem len čo som čítala. ale ak si v posledných dvoch rokoch pred tým ako ti vznikne nárok na materské platila nemocenské poistenie 270 dní tak by si mala mať nárok na máterské. ak som ja dobre pochopila to čo som čítala tak ak sa ti za rok 2008 a 2009 spolu naráta 270 dní čo si bola nemocensky poistená tak materské dostaneš. a navyše ak chceš dostávať maximálnu možnú materskú tak viem že sa dá doplatiť len tá suma čo ti chýba k tomu maximu. choď sa poradiť do soc. poisťovne.

16Kristína02

Dobrý deň, Chcela by som sa spýtať ohladom materskej. Som SZČO od Apríla 2009. pred tým som bola zamestnaná, kde za mna firma platila odvody. Od Apríla 2009 si platím Dochodkové poistenie a nie nemocenské. Som 3 týžden na PN a v 13 týždni tehotenstva. Chcem sa spýtat či budem mať narok na vaplácanie materskej, alebo či aspon nejaký príspevok budem dostávať. Či sa dá doplatit nemocenská aby som mala nárok na materskú. Ďakujem.

alica7