ovocná & zeleninová diéta

super ocista

fitporadna:
kto nema pevnu volu,neschudne ani s produktami a ten,ktory pre seba chce nieco spravit,tak to spravi bez toho,aby mal nejakeho poradcu a platil produkty a myslim,ze ta suma,ktoru si "necha" poradca z kazdeho produktu ani za to nestoji...a prosim neohanaj sa,ked budes reagovat,ze v tom maju poradenstvo a pod.,lebo je to blud..."poradenstvo" sa da ziskat aj inym sposobom ako nechavat za neho poradcovi 50% z ceny produktov..
a ja som na teba reagovala preto,lebo o skutocnej zdravej vyzive toho vela nevies,takze aj ty by si si mal nieco nastudovat,skor ako tu budes "radit" alebo sa radsej staral len o produkty

fitporadna

Super ocista, nejak si sa zacyklila, ale nevadi.
Ja predsa netvrdim, ze sa kazdy musi napchavat nejakymi bobulami. Naopak, ludia nech citaju, studuju, informuju sa a urcite postupne zistia, co je ten "zdravy zivotny styl" a poriesia si problemy sami.
Ja pomozem kazdemu, kto aj ked robi co moze, toci sa stale v kruhu a aj ked velmi chce, nevie schudnut.

Produkty zdravej vyzivy mozu ludom pomoct zacat spravne program na znizenie vahy, doplnit vsetky potrebne latky a neriskovat s dietami alebo dalsim jojo. Postupne treba zmenit styl zivota a stravovanie.
Ja tvrdim, ze existuju vysokokvalitne potraviny a doplnky vyzivy vedecky vyvinute za tymto ucelom, s nimi to ide lahsie ale hlavne - spolahlivo, bezpečne a natrvalo.

super ocista

takze to "super" nemam preto,ze ja osobne som super,to nie je nikto,ale len ako reakciu na danu dietu,ze "super ocista"...
pokial viem,aj ked si da clovek niekolko dni cisto na ovoci alebo zelenine,popride vobec nic nie je,tak je to pre telo velke plus,clovek sa nemusi napchavat "bobulami",aby si udrzal svoje zdravie alebo detoxikoval,to sa da aj bez produktov a je to aj podstatne pestrejsie