Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

bolesti bruška po užívaní antibiotík

Príspevok v téme: bolesti bruška po užívaní antibiotík
snehulienka

Moja 5 ročná dcérka pre časté ochorenia užíva antibiotiká a po ich dobratí máva veľmi nafúknuté bruško,silné vetry a veľké bolesti.Probiotiká úžíva takmer stále(Nutrolin-B a pod.).Boli sme pred rokom aj na gastrologickom vyšetrení ale podľa lekárky má len naďalej užívať probio.Je ešte aj alergická na kravské mlieko.Som už zúfalá, lebo veľmi trpím kéď ju vidím aké máva tvrdé a bolestivé bruško a prosím niekoho, kto by mi vedel poradiť.

ivušik

Ja mám tiež takmer štvorročnú dcéru a v poslednom čase sa sťažuje na bolest bruška. Tiež užívala ATB, sirupy od kašlu a dávam jej nutrolin ale idem zmeniť na biopron, stolicu má tvrdú. Bruško ju bolieva po najedení alebo po užití liekov.

-=panther=-

No to nemusi byt nic len vedlajsie ucinky liekov , ja som tych liekov uz nieco nauzival kedze mam oslabenu imunitu a tych vedlajsich ucinkov bolo, hhh a najviac tie hrozne vetri a tiez hnacaka , tu som maval vacsinou zo vselijakych sirupov na kasel ...

vlasta

Dobrym pomocnikom je bioptron, liecenie svetlom. Moja dcera sa lieci iba bioptronom, uz tri roky neuzila ziadne tabletky, vobec nie antibiotika. Liecba bioptronom - certifikovany zdravotnicky pristroj - podporuje aj imunitu. Blizsie info o moznostiach pouzitia aj sprostredkovanie na tel. c. 0907669444

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

bolesti bruška po užívaní antibiotík - Fórum - ZDRAVIE.sk