orgazmus?

Príspevok v téme: orgazmus?
luss

Mam uz 26 rokov a aktivny sex mam len iba 2 roky, ale orgazmus som este nezazila. Co ma velmi trapi aj kvoli partnerovi, ktoreho zboznujem. Neviem co je to so mnou..nie som tak citliva na dotyky svojho tela ako kazda zena..
Moze to byt aj tym, ze som tak dlho cakala? To neviem...Iba verim, ze sa to casom zmeni...ani nie kvoli sebe ako kvoli partnerovi...:(

Ma/la s tym niekto podobnu skusenost?

nisa66

ahoj..ma taky problem ze som este nikdy nezazila orgazmus.aj ked som uz vystriedala viac partnerov...ziadny ma este neuspokojil..su na to nejake lieky?alebo nieco na zvysenie citlivosti???dakujem za skoru odpoved

AdamKrt

Chcelo by to nejake gely na zvysenie citlivosti. Uchop rukou byva silnejsi a mozno preto sa urobi. Nieco take sa moze stat, ak muz prilis masturboval, tak si zvykol, znecitlivel po case trochu.

tatina

Prosím Vás poraďte mi máme s manželom super vzťah ale dlhšiu dobu máme problém s erekciou pracuje ako manažér jednej spoločnosti vyhovára sa na stres. Penis sa mu normálne postaví ale nedokáže sa spraviť vo mne a penis mu po niekoľkých minútach ochabne ako keby bol po erekcií spravím ho len rukou viete mi poradiť čo stým ďakujem za pomoc

tatina

Prosím Vás poraďte mi máme s manželom super vzťah ale dlhšiu dobu máme problém s erekciou pracuje ako manažér jednej spoločnosti vyhovára sa na stres. Penis sa mu normálne postaví ale nedokáže sa spraviť vo mne a penis mu po niekoľkých minútach ochabne ako keby bol po erekcií spravím ho len rukou viete mi poradiť čo stým

janekMY33

Vies preco muzi a zeny masturbuju no zeny preto ze zistuju miestecka kde ich to vzrusuje a muzi preto aby sa dokazali dlhsie vidrzat

lola03

ze som si jeden pekny den dala rychlovku ... a bola som na nom hore, sedeli sme a proste to prislo ... je to pocit ktory nikdy nezamenis ... a nikdy nebudes pochybovat ze to bol skutocny orgazmus

lola03

dfthtz