Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

problém s postinorom

anonym_10926

je nevyhnutne urobit vyplach posvy po pouziti tabletky so spermicidnymi ucinkami?a mozem to urobit aj sama, alebo radsej lekar

slusny_muz

U kazdej zeny vyvola neico ine. U niektorej zeny pride mesntruacia, vtedy kedy ma, u niektorej zas za par dni po podani postinoru pride "spinenie". Ale rozhodne to nieje moc dobre pre organizmus....

hipi

lebo priatelka to mala už asi dva kráte ten postinor ale zabudol som po akom čase jej vtedy prišla menštruácia..a teraz ho užila asi dva dni dozadu..

romy

hipi: postinor som brala len raz, a lekarka mi vtedy povedala, ze do tyzdna sa ma dostavit menstruacia....aj ked by normalne byt nemala,lebo postinor obsahuje vysoku davku hormonov a rozhadze ti cely cyklus.

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

problém s postinorom - Fórum - ZDRAVIE.sk