Klik-Klinik oslavuje 2. narodeniny

A opäť tu máme marec – mesiac kedy všetci v 1. internetovej klinike oslavujeme. Tramtararáááá, naša Klik-Klinik má už 2 roky!

Klik-Klinik oslavuje 2. narodeniny Zdroj foto: redakcia ZDRAVIE.sk

Sme nesmierne radi, že projekt, ktorý bol v roku 2014 po všetkých stránkach nový a inovatívny si dokázal získať množstvo priaznivcov a už druhým rokom nepretržite umožňuje riešiť zdravotné problémy všetkým, ktorý hľadajú pomoc. Aktuálne je k dispozícii viac ako 240 odborníkov z 87 špecializácií.

V uplynulom roku sme nepretržite pracovali na zdokonaľovaní a vylepšovaní našej služby a hľadali možnosti ako ich priblížiť čo najväčšiemu počtu ľudí, ktorí sa chcú starať o svoje zdravie. Dnes, ako dvojročný projekt máme za sebou už viac ako 1500 úspešne zrealizovaných konzultácií a takmer 5000 registrovaných užívateľov. Spustili sme kupónový systém a na úhradu online poradenstva je, tak možné využiť aj darčekové kupóny. Toto môžu využiť napríklad zamestnávatelia v rámci balíčkov zdravotných benefitov pre svojich zamestnancov.

Pri našej práci nám veľmi pomáha aj spätná väzba, ktorú pravidelne získavame od čoraz väčšieho počtu spokojných ľudí, ktorým služba Klik-Klinik pomohla, keď to najviac potrebovali, ako aj od samotných odborníkov, ktorí sú do projektu zapojení.

PhDr. Tibor Hrozáň Zdroj foto: redakcia ZDRAVIE.sk

Odborník PhDr. Tibor Hrozáň z bratislavskej Polikliniky Ružinov, poskytuje v Klik-Klinik poradenstvo v rámci klinickej psychológie, sexuológie a psychoterapie o klinike povedal: „Tvorcov projektu musím pochváliť za skvelý nápad. Takto si tí, ktorí to potrebujú, vedia rýchlo nájsť cez Klik-Klinik odbornú odpoveď na svoju otázku. Nestrácajú čas a ľahko sa zorientujú v tom, za kým majú ísť a čo s tým problémom robiť.“

MUDr. Alena Horsáková Zdroj foto: redakcia ZDRAVIE.sk

Všeobecná lekárka a internistka MUDr. Alena Horsáková z bratislavskej Polikliniky Šustekova je so službou konzultácií rovnako spokojná: „V internetovej klinike Klik-Klinik pôsobím od jej vzniku. Pozitívne hodnotím promptný spôsob komunikácie lekára s pacientom. Je veľkým prínosom pre pacienta pýtať sa a získavať odpovede v ktoromkoľvek čase na ktoromkoľvek mieste. Som komunikatívna, mám rada ľudí a teším sa že môžem svojou radou v rámci možnosti komunikácie pacientovi pomôcť.“

Projektu Klik-Klinik a všetkým členom tímu prajeme všetko najlepšie a veľa úspechov!