Medicína Košice

Príspevok v téme: Medicína Košice
Martinka2

Twnto rok maturujem a strašne by sm sa chcela dostať na medicínu lenže až tent týždeň mi prídu poštou tie pdoklady na prijímačky a veľa ľudí ma straší, že teraz je už na to dosť neskoro sa začať na ne učiť :( ... prijímačky sú až v júni a do treaz som si myslela, že to v pohode zmaknem, ale už začínam mať strach či to srtihnem :( poraďte prosím, či mám šancu to zvládnuť, keď biológia a chémia na gymnáziu na ktorom študujem je dosť na vysokej úrovni :(

chosesilva

Zdravím.
Dokonale Vám rozumiem,tiež sa chystám a chcel by som sa s Vami v prípade vášho záujmu o tomto porozprávať na túto tému.Môj nick na pokec je:chosesilva

silanka

a to sa stihas ucit do skoly aj na prijimacky? lebo ja nie:D do skoly sa naucim a take ze cas na testy alebo na zopakovanie maturitnych vobec mi cas neostavaaaa :D ja budem ucit az po mature asi :D na prijimacky

nikush55

ahoj .. ja by som sa chcela dostat na medinu v KE :)...je to zevraj drina ale stoji to za to:)
Martinka2: rada by som vedela ci ams aj nejake doucovanie na chemiu??

hentenoný

Záleží to len a len na tebe. BIO a CH máš predpokladám už prebraté a ak z nich máš aj maturitu tak sa ti vlastne netreba nasledujúce 4 mesiace nič iné učiť. Určite sa to dá zvládnuť no nespoliehaj sa na to že "dajak bolo dajak bude" ale zase ani nepanikár a sústreď sa len na seba, svoje vedomosti a učenie...len od toho závisí tvoj úspech/neúspech.
Ak ti to pomôže tak ja sa tiež chystám na medicínu. Nechodím na gympel, celé 4 roky sme nemali ani BIO ani CH takže všetko samoštúdium trvajúce necelé 2 roky. Všetko je len na tebe, predpoklady na to máš:)...veľa šťastia

Martinka2

tak ale tam pise daco na stranke skoly..je tam hrubym ze bez prijimaciek a pod tym je hrubym ze treba zaslat kopie....tak teraz neviem ci to plati len pre tych co maju ciste jendotky ze proste aby verili :D ... ale som len rada ked netreba :) v pohode stihame :)

silanka