Šošovky-mesačné, denné....aké?

Príspevok v téme: Šošovky-mesačné, denné....aké?
lucla

Dobrý mám otázku, mam -0,75 dioptrie, ale okuliare nenosim, pretože mi neuveriteľne prekážajú. Chcem skúsiť kontaktné šošovky, o tyždeň idem k očnej, ale ešte predtým sa chcem spýtať pár otázok, kedže nemam veľa informácií.
Takže, aký je rozdiel medzi mesačnými, dennými, štvrťročnými šošovkami? Je jedno aké si vyberiem alebo je to niečím podmienené? čím?
Ako to je s tými roztokmi?
Ktoré značky sú cenovo dostupnejšie?(kedže som študentka toto je pre mňa dosť dôležité:)
A koľko Vás šošovky a všetko príslušenstvo mesačne srojí?

Ďakujem :)

luckaaaaaaaa

ja si tiez objednavam sosovky z internetu, pretoze za tu cenu, ako mam u ocnej len sosovky, mam na nete roztok aj balenie sosoviek:) objednavam z vasesosovky.sk a niekedy roztoky aj sosovky na pol roka - to mam postovne zadarmo:) na nete sa to viac oplati a urcite su lacnejsie mesacne, ako denne.

dobra vila

Lenkaaaa, ja si ich nekupujem v optike, ale u svojej ocnej, to je troska rozdiel.
Ked si nahodim cenu postovneho, tak to mam uplne to iste, ako tak pozeram.

lenkaaaaaaaa

vsetko na internete najdes ovela lacnejsie ako v original v obchode. a plati to aj o sosovkach. v internetovom obchode maju sice navysene ceny - aby z toho mal nieco aj predajca, ale v normlanom obchode platis aj za tie predavacky, za najomne, za prevadzku obchodu proste vsetko to mas ty zahrnute v cene,a by obchod mohol existovat. je dost logicke ze v tych internetovych obchodoch najdes tie sosovky ovela lacnejsie ako v optike. daj si do prehliadavaca "predaj kontaktnych sosoviek" a najdi ti viacero odkazov. a takto mozes porovnat v ktorom obchode co maju najlacnejsie a najmensie postovne.

dobra vila