Maturita o pár dní....:(

Príspevok v téme: Maturita o pár dní....:(
Zufala11

Na budúci týždeň maturujem,a totálne nestíham,učila som sa stále priebežne,ale neopakovala som to poriadne,tak teraz sa to musím učiť zase:(....viem 15 tem z ekonomiky,aj to len viem tie hlavne body nie všetko:(...nepoznáte nejaky dobrý tip na lepšie učenie sa?vzdy som bola dobrá študentka 1-2..nechcem sklamať profesorov ani seba,ani rodičov:(...potrebujem sa za 4 dní naučiť 25 tem uz naostro.....je to možne?:)alebo si len robím nádeje:)heh:.....dakujem za Vaše názory...

silanka

tak ale ucitelsky odbor je iba biologia chemia medziodborovo :)po troch rokoch nemusim ist na ucitelstvo ale vybrat si a mozem to studovat dalej bez didaktiky a pedagogiky. a dam vediet :)

babenka1

Súhlasím s hassy, podľa mňa budeš určite prijatá, pozrela som sa na stránke UPJŠ na to bodovanie a kvôli tej jednej dvojke nestratíš až tak veľa bodov, dokopy za predmet a priemer je to 7 bodov. A vždy ber do úvahy aj to, že učiteľstvo si dávajú ako istotu aj tí, čo sa inak dostanú na medicínu, veterinu a farmáciu, takže aj keby sa stalo, že by ťa neprijali hneď, je veľká šanca, že ťa zoberú na odvolanie, lebo tá tabuľka sa poposúva. Veľa šťastia. Moja sesternica sa takto dostala na históriu a filozofiu, bola tretia pod čiarou, ale z tých, čo urobili prijímačky (vrátane jedného jej spolužiaka) nastúpila polovica nakoniec na právo.

hassy

no tak to sa potom neboj...ono sa na tie ucitelske odbory vela ludi nehlasi, asi nie su take zaujimave :D tak potom daj vediet ze ci ta vzali:)

silanka

ano som z kosic:) a tak mam 2 odbory, prve mam biologia, druhe mam chemia - biologia dvojodborovo. tak snad ma vezmu :) a ked nie snad na odvolanie :D

hassy

silanka, neviem, studujes v KE? moj kamarat pred rokom siel na upjs-prirodovedec. bio chem tak ako ty, a zmaturovane mal na 3jky...tym ze su to ucitelske odbory, vela ludi sa nehlasi, takze nezufaj :)

silanka