uz dost, staci psycholog, ci pomoze uz len psychiater?

Príspevok v téme: uz dost, staci psycholog, ci pomoze uz len psychiater?
macka.

mam 22 r, som studentka a to nie je ani podstatne. neviem ozaj co so mnou je, jeden den mi je perfektne a vsetko sa zmeni naozaj zo sekundy na sekundu, ako by mi uplne preplo. napriklad bola som s priatelom na vylete, naozaj krasny den sme si spravili a vecer som mu zacala vypisovat fakt hnusne veci aby sa so mnou rozisiel aby mi uz dal pokoj a pritom sa velmi lubime. kazdy den placem, mam zlu naladu, hocikedy vybuchnem pre nic za nic a co je najdivnejsie, ja si uvedomim co som vykonala az neskor a niekedy az na druhy den a potom prichadzaju vycitky. Priatel mi povedal aby som si najprv pokojne rozmyslela, co chcem urobit a povedat, ale ja sa nedokazem ovladat, ta nalada pride na mna anozaj rychlo, to akoby sa mi zastrela realita a len pocuvam svoje zmatene myslienky. Vecer sa mi zle zaspava, lebo v hlave mam strasny chaos, nedokazem si ti emyslienky usporiadat, doslova gulas. Neviem preto ci mam vobec psychologa skusat alebo rovno ist k psychologovi,lebo takto strasne som ssa este nikdy necitila, to ze som cely zivot neuroticka som uz davno zistila ale toto?

macka.

na zlaze som uz bola, tu mam ok a HAK neberiem, tu som brala dva roky ked som mala 16 a 17 rokov, odvtedy nic, inak neberiem vobec ziadne lieky, jedine co si davam je magnezium, lebo mavam krce casto v nohach...

Scotch

mala som podobne problemy...tych 6 mesiacov, co som brala HAK :) zeby vedlajsi ucinok? ked som vysadila postupne som sa ,,vratila" do starych kolaji... uz nikdy viac..

kamejka

moji mili,
dajte si overit funkciu stitnej zlazy ta totiz moze vyvolavat zmeny nalad ak nefunguje spravne. odporucam endokrinologiu a ak budu vysledky ok tak potom psycholog, moze sa jednat o poruchu osobnosti a to je dobre podchytit co najskor. pamajte vsak ze mnoho pacientov u psychologov su ludia s poruchami stitnej zlazy.

macka.