Ste úžasné

Príspevok v téme: Ste úžasné
renuska158

Ahojte baby, len som sem chcela napísať. Asi by som sa cítila zvláštne, keby som po toľkých rokoch kedy som sa podceňovala, myslela si aká som škaredá, aká som zlá a menejcenná sem nenapísala. Pamätám si, ako som často chodila na túto stránku. Tak trošku ma tešilo, že nie som jediná, ktorá má také problémy, aj keď, veď to asi poznáte, človek by najradšej tie problémy nemal, keď sa tým trápi, pomyslí si, nech sa trápi hocikto iný, len on nie :-D.
Ja by som vám strašne rada napísala, že každá jedna z nás je nádherná. Prosím nikdy sa netrápte kvôli tomu ako vyzeráte, každému sa páči niečo iné a je to vážne pravda. Mne nikdy nestačilo ako vyzerám, nech by som vyzerala hocijako. Ale verte mi, pre každého osud niečo prichystal. Viem, znie to pateticky, ale pred dvoma rokmi som bola dievča ktoré sa tak veľmi neznášalo za všetko, čo robí, aká je, akú má pleť, ako sa správa. Teraz študujem na VŠ v Prahe, mám krásneho a úžasného priateľa, ktorý sa ku mne správa tak, ako nikto predým, mám popri škole prácu a cítim sa šťastná. Asi by som vám chcela napísať jedno. PROSÍM NIKDY SA NEVZDÁVAJTE. Ja viem keby to mne niekto povedal pred 3, 4 rokmi tak si pomyslím, to sa tak ľahko hovorí, ale čo z toho, keď som teraz v takejto situácií. Ale verte mi. Vy môžete zmeniť všetko čo chcete a pôjde to, len tomu musíte venovať postupne čas. Nepôjde to naraz, ale všetko čo spravíte teraz sa neskôr ukáže. Možno nie o mesiacia, ani o dva, ale po pol roku sa vám začne všetko dariť. Možno vám to nepríde dobrá rada, ale mne to vyšlo. Prosím len sa nepodceňujte a nebuďte na seba zlé. Potom by ste to neskôr mohli ľutovať, lebo tým stratíte veľa času. Hlavne sa majte radi!!!!

mifka

Renuška máš pravdu,treba sa snažiť žiť šťastný život. Veves babka to rovno pretavila do reálu a s rýľom v ruke robila čo mohla...hýbala vecami a o čo sa snažila,to mala...zeleninu.:)

Meretseger