Psychika - lieky

Príspevok v téme: Psychika - lieky
andrika

Dobry vecer, chcela by som sa opytat, ci ma niekto skusenosti s liekmi na psychiku. Mne psychologicka predpisala Zoloft, ale po jednej uzitej tablete som mala hnacku, bolo mi nevolno a nemohla som dobre spat este dalsie 3 noci. Neviete mi poradit ci by som mala pokracovat? Alebo je lepsie si vypytat iny typ tychto liekov? S akymi mate skusenost? Dakujem.

andrika

Ahoj Lulu2011 :-) Ano spim pomerne dobre, ale casto sa v noci budim len tak a potom hned zaspim. A ty nespavas dobre? Ja pracujem ako baristka v jednej kaviarni, takze mam co robit s tym aby som sa prekonala a ty mas aku pracu? Ja tiez zacinam byt stale viac a viac unavena, takze si zvycajne pospim aj po praci, co sa asi tebe neda, kedze mas uz rodinu a dieta. Obdivujem ta v tomto, ze to zvladas aj popri tom.

Lulu2011

Ahoj Andrika ako sa dari? aku mas napln prace? spis dobre? na mna unava dolieha fakt strasne :(, dufam, ze ti bude uz len dobre :)

andrika

Lulu2011 po styroch mesiacoch som dnes isla do prace...a bolo mi fajn, bola som stastna, ze mozem byt konecne medzi ludmi, lebo doteraz som sa len schovavala. Az tak moc na teba dolieha unava? Mozno, ze to ani nie je tabletkami, ale pocasim.

Lulu2011

andrika - ja tu unavu akokeby neviem rozchodit v poslednej dobe, len zivam, napis ako si prezila prvy den v praci, po akej dobe?

andrika

Lulu2011 ano som z nich dost unavena..spavam aj poobede...no zatial perfektne, ale to som nepracovala a zajtra idem prvykrat s tymto problemom zasa do prace a bojim sa toho ako mi bude..Ja ich beriem rano a ty?

Lulu2011

andrika - ahoj, ano lepsie, na depresiu zabrali, ale uzkosti este mam :( a som strasne unavena, necitis unavu? kedy ich beries rano, alebo vecer? perfektne, ze zabrali :)

andrika