Zdravím všetkých, ktorý si všimli môj príspevok :-)
Mám záujem o prácu personalistky. Neštudovala som síce psychológiu ani management, ale pracujem ako učiteľka takže základy psychológie a sociológie som sa naučila. Prípadne, ak by ste mi odporučili konkrétnu literatúru, naštudujem si to tiež.
Viem, že práca personalistky nie je iba o pohovoroch - tie sú čerešničkou an torte- a že väčšinou musí zostavovať ponuku toho, čo sa od kandidátov očakáva a selektovať CVčka od nezaujímavých až po pre danú pozíciu zaujímavé atď. , skrátka tráviť čas triedením a la Popoluška :-) Neviem však, čo konkrétne by som si pred pohovorom na danú pozíciu mala doštudovať, nakoľko síce mám VŠ, ale iného zamerania.
Ovládam balík MS Office a cudzie jazyky (štátnica z Aj).
Mám menej ako 30 rokov, som bezdetná, deti ani teraz neplánujem, takže čo sa zmeny pracovnej sféry týka, určite nie je neskoro.
1. Je potrebné ovládať zákonník práce?
2. Je potrebné doučiť sa ešte niečo iné (referencie na literatúru)
P.S. Prečo práve táto práca a nie učiteľstvo? Myslím, že súčastná práca učiteľky je zaujímavá a popravde ma aj baví,so súčastným zamestnávateľom som spokojná tiež ( a aj keby nie tak ho tu neohováram :-)) ale chcela by som viac rásť kariérne a finančne (učitelia nemajú často také možnosti ako iné profesie, preto nevidím až takú perspektívu v školstve) ale chcem naďalej pracovať s ľuďmi, som komunikatívna a mám príjemné vystupovanie.