Ako riešite depresívne stavy?

Príspevok v téme: Ako riešite depresívne stavy?
clovek2565

Ahojte, zaujímalo ako riešite keď na vás doľahne zlo tohoto sveta a nemáte motiváciu nič robiť, všetko sa vám zdá zlé, ľudia, všetko začnete nenávidieť a nechcete žiť... takéto stavy na mňa padajú čas od času, hlavne večer a ráno. Inak fungujem ako normálny človek, mám prácu, mám školu, chodím medzi ľudí, nie som blázon aby ste si mysleli.

Ono to býva tak, že mesiac je mi dobre a napríklad pár dní som úplne demotivovaný, všetko nenávidím a najradšej by som celý deň ležal v posteli. Keď tieto stavy na mňa doľahnú, tak začnem cvičiť, veľa cvičiť, chodiť na prechádzky a viac pracovať aby som nemal čas myslieť na to a ono to potom prejde.

Myslíte, že by som mal vyhľadať odborníka? Nie je to depresia, to viem na 100%, sú to len občasné stavy. A okrem toho mám problémy so sebavedomím a som strašne frustrovaný z toho, že v 24 rokoch nemám partnerku a všade naokolo vidím ako sa všetci zabávajú a majú vzťahy. Myslím si že práve to je ten problém, že strašne túžim po žene, ale som škaredý, tichý a nesebavedomý a žiadna ma nechce... a to mi lezie u na mozog, bojím sa aby som zle neskončil... mám vyhľadať psychológa? Lebo myslím si, že práve to je ten problém, že som frustrovaný z toho že všetci si užívajú a na mňa každý kašle... dá sa to ešte riešiť inak než s odbornou pomocou?

Jetonormal

Ahoj,ja mam 25 rokov a za sebou dva niekolkorocne vztahy a poviem ti,ani vo vztahu by si sa nemusel citit veselsi.spociatku mozno ano,ale po case,ked pride rutina musis mat ty sam vybudovanu vnutornu oporu,takze nic ti to nevyriesi akurat pred ludmi budes mat na nejaky cas pocit,ze ste na rovnakej "urovni,"vsetko docasne.Obcasna depka nie je nic,co by si mal riesit,ma to viac ludi,nechaj ju odplavat a neries.ludia su dobri herci,tiez maju take stavy,ale vedia ich maskovat.Vela stastia.

izka

nebudem ti ani pisat ako ja, nech nerobis to iste
cvicit sa vtedy nedonutim