bolest hlavy a strata rovnovahy

Príspevok v téme: bolest hlavy a strata rovnovahy
katharina

dobry deň, vedel by mi nikto poradiť? mam 20r. mam taký problém, bolieva ma hlava a pri otačaní hlavy strácam rovnováhu, sa mi len zatočí v nej a neviem potom pomaly, kde som. Bola som za doktorkou a ona ma poslala na nervové a na m.rezonanciu, bola som aj na očnom, mam do diaľky nosiť okuliare hlavne pri šoferovaní a keďže som študentka takže používam ich aj na prednaškách a cvičeniach.
mohla by tu sposobiť aj zrak?
celý týžden som mimo, nevladzem sa rano ani postavit z postele
a mavam nisky tlak
ak nikto nico vie prosim pomozte co by to mohlo byt

mjanik

barbora a ostatné,vyhľadajte akupunktúru,tá by si mala stým poradiť,ak tieto problémy súvisia so zmenou polohy hlavy,tak asi ide o krčnú chrbticu

barbora123

ahojte dievčatá... ja sa práve zaoberám presne týmto istým problémom ako Vy.... už tým trpím 4 roky... mám za sebou všetky vyšetrenia od MRI 2x, RTG, sono, ultrazvuky, štítnu zľazu, chrbticu, rehabilitácie, stredné ucho, neurológiu, homeopatiu, rôzne liečiteľky... no a nič, nič nezaberá... nález nebol žiaden... čiže v podstate som úplne zdravá, ale môj deň je ako zlý sen... neustále točenie hlavy spojené s pocitom na odpadnutie a samozrejme dezorientáciou... tak niečo nepríjemné by som nedopriala nikomu... a nikto mi nedokáže pomôcť... posledné 4 roky môjho života sú plné strachu a pocitu, že sa mi ani neoplatí ráno vstať... lebo zase \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"točenie\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

katharina

nooo tak nezalezi na tom ako rychlo sa to vybavila MR(lebo som uz bola velmi chora preto bola tak rychlo doktorka to posurila)
bola som na operacii a vybrali to a potom vysledok bol nezhubny tumor

vera2