Od 25.9.2009, mám dosť zvláštny problém,
neviem presne čo sa stalo, ale od piatku 25.9.2009, sa nedá volať v meste "K" z môjho mobilného telefónu Samsung SGH X660, ktorý používam už viac ako 2 roky.
Ihneď ako som to zistila, zašla som do Orange predajne, kde mi skontrolovali nastavenie mobilu, preskúšali kartu, všetko bolo v poriadku a napriek tomu neviem z neho volať. Vybranú sieť mám nastavenú ručne a signál stále plný.
Môžem prijať a poslať SMS, môžem prijať bez problémov hovor, ale volať sa mi nedá. Zaujímavé je, že volať neviem naozaj len v "K". Bývam cca 20 km vzdialenom meste "H" a tam mi mobil funguje bez problémov. Rovnako keď som bola v Piešťanoch ani tam nebol problém. Avšak nakoľko pracujem v "K", kde denne dochádzam do zamestnania a trávim tam viac ako 9 hodín denne, je tento stav pre mňa neprijateľný.
Navštívila som firmu, ktorá okrem iného má prevádzky na opravu a predaj mobilných telefónov a pracovník mi povedal, že tam bolo asi 7 ľudí s rovnakým problémom. Všetci mali rovnaký telefón ako ja, SAMSUNG SGH X660.
Ešte považujem za dôležité napísať, že pokiaľ vložím do telefónu v "K" kartu iného operátora, tak sa volať dá. Z toho mi vyplýva, že je problém medzi komunikáciou telefónu a vysielača signálu Orange niekde na veži v "K", ale len z jednej strany, pretože hovor prijať môžem a SMS fungujú obojsmerne.
Túto skutočnosť som nahlásila už v pondelok emailom na info@orange.sk, v utorok telefonicky na linke 02/5851 2345, v stredu sa mi ozval nejaký pán za účelom aby si overil, či platí to, čo som nahlásila a koniec. Nenastala žiadna zmena, nemám žiadnu informáciu.
Žiadna správa, či sa tým niekto ešte zaoberá, alebo ste sa na to vykašľali.
Naozaj by som bola rada informovaná, či sa s tým niečo robí, snáď si to zákazník po 11 rokoch zaslúži, avšak nič, žiadny oznam, žiadne vyrozumenie.
Môj pohár trpezlivosti preteká, pravdepodobne zoberiem číslo a idem k O2.