Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Môže byť žihlavka spôsobená aj soláriom, v lete som chodila asi 3 mesiace do solaria max na 10 min raz do tyzdna po lete som skoncila a za mesiac sa mi objavila žihlavka. Beriem lieky Rupafin a taky gel na potieranie.

Otázka

Môže byť žihlavka spôsobená aj soláriom, v lete som chodila asi 3 mesiace do solaria max na 10 min raz do tyzdna po lete som skoncila a za mesiac sa mi objavila žihlavka. Beriem lieky Rupafin a taky gel na potieranie.

Odpoveď

Žihľavka môže mať veľa rôznych príčin. Predpokladám, že keď beriete Rupafin, ordinuje Vám ho alergológ alebo kožný lekár, čiže s príslušným odborníkom treba prekonzultovať predpokladaný pôvod Vašich ťažkostí aj otázky životosprávy, kým prejavy trvajú.Podľa časových súvislostí, ktoré udávate, nemyslím, že by vznik žihľavky bol v priamej súvislosti s navštevovaním solária, ale určite nie je vhodné, aby ste v návštevách pokračovali, kým žihľavka spoľahlivo nevymizne.

Klik-Klinik

Máte zdravotný problém?

Konzultujte ho so skutočnými odborníkmi

1. internetová klinika Klik-Klinik

Chcem konzultovať