štúdium medicíny

Príspevok v téme: štúdium medicíny
eva 209

Ahojte,

nie je tu náhodou niekto kto študuje- študoval medicínu alebo niekoho takého pozná? Bola by som veľmi vďačná za pár informácií, pretože uvažujem o štúdiu na lekárskej fakulte. Len by som rada vedela či je to naozaj také ako sa hovorí, že človek tam ledva spí, nemá čas na nič iba na učenie a každú voľnú chvíľku venuje štúdiu. Veľmi ma baví biológia, s učením som nemala problémy. No nedá sa o mne povedať že som bifľoš. Mám veľa koníčkov, priateľa. Nájde sa popri štúdiu medicíny aj čas na takéto veci?

tikuliena

Ja som študentka veteriny, piatačka. Chcela by som len reagovať : milujem medicínu. Ak by som mala peniaze, neváham a idem a netrápim sa s veterinou.
To čo som si tam vytrpela ma tak zocelilo, že sa vôbec nebojím čo bude na medine.
A to som trojkárka, dokonca som mala na vysvedčku aj štvorky.
Ak skutočne chcete ísť študovať medicínu, ale naozaj skutočne, neváhajte.
Dá sa to zvládnuť. Určite bude aj plač, aj nadávky, načo som tam šla. Ale všetko sa dá prekonať. Aj prázdniny nad knihami, učenie do noci, aj diskotéky. Všetko.
Ak to skutočne chcete a neklamete sami seba, zvládnete to.
Smelo do toho !!!!

poliewoocka

Ja studujem na 2.LF, tiez by som na prvu nesla..ale-sto ludi, sto chuti:) poznam tam ludi, ktori su spokojni, ale niektori by aj menili. Ak chces ist studovat medinu, musis to fakt chciet.

zhorena

zdenulka... 6 rokov sa studuje.. a ano keby isla na zuby tak by musela byt zubarka... ja som jej to len navrhovala že ked sa nevevie rozhodnut medzi zubami a vseobecným nech ide radsej na zuby... aj ked pravda neviem ci sa dostae lebo vraj toho roku beru do BA 20 ludi :-) ale neviem co je na tom pravdy...

zdenulka

ale potom by musela robit zubarku a kvoli skole ze by s amalo zcila s ajej to moc neoplati nie? radsej sa ucit 5 rokov potom si vybere svoje zameranie ...

0vecka