Ponuka prace? Financné skupiny!

Príspevok v téme: Ponuka prace? Financné skupiny!
Olivia09

Neviem ani kam to mam napisat, jednoducho som taka rozculena, ze potrebujem pocut nazor aj niekoho ineho:) som studentka, a popri studiu si hladam pracu alebo brigadu...Zarazilo ma, kolko firiem ponuka "SERIOZNU ADMINISTRATIVNU PRACU" pricom ked tam zavolate, jedna sa o financne poradenstvo a neviem ake klamstva ludi, ktorych sami musite najst, nalakat a predat...mate skuseonosti s takymito organizaciami???pretoze ja som to ako naivna este vtedy strdoskolacka skusila...a pretoze NEVERIM TOMU,ze niekto na TOMTO moze zarobit..je to smutne..aj z toho hladiska, ked niekto studuje 5 rokov vysoku skolu a potom mu akasi FINANCNA SKUPINA ponuka robotu , kde moze zarobit statisice a nepotrebuje ani vzdelanie prveho stupna!!!!!

neznamy xp

Fuha,zboznujem nazory ludi ktory nevedia o com pisu/hovoria. To ze mas skusenost a neppochopil si,alebo si hovno zarobil to este neznamena ze to nefunguje!!Ja som v spolocnosti Winners Group a.s. Pracoval, niekedy sa dary zle no niekedy fantasticky,ale najviac co ocenujem je sistem vzdelavania (ucenie k schopnosti- obchodovat,menezovat,viest a podnikat.) Vdaka vynikajucemu vycviku ( BIZNIS Vycviku ) som dnes majitelom niekolkych firiem vozim sa na audi chodim 2x rocne na dovolenku a mam to o com.mnohy snivaju a vdacim len systemu Winners Group.Urcite ste si vsimli gramaticke chyby v tomto texte, dovod je taky ze gramatiku absolutne neviem,dokonca som aj 2maturoval a napriek tomu zarabam niekolko.nasobne viac ako 90% z Vas ktory toto citaju!Ci.si myslis to alebo ono aj tak je to jedno.Jedine co dnes funguje je to ze sk nieco chces musis si to kupit a na to potrebujes prachy!Mozno ich vo WG nezarobis vela tak ako ja,ale ukaze ti cestu ako sa k nim dopracovat!Cau

Valerie

Adam krt