bezradna mama

Príspevok v téme: bezradna mama
stela12345

Prosim Vas o radu.Moja 18 rocna dcera mi vcera oznamila ze je tehotna s chlapcom chodi skoro rok viete si predstavit co sa vo mne odohralo.On ma tiez 18 rokov obydvaja este studuju dcera ma pred sebou este dva roky potom chcela ist este na vysku ak by ju zobrali a teraz toto.Na internete si pozera videa o interupcii a vidim ze sama nevie co robit a ja co som v zivote bola proti potratom som jej vravela nech ide lebo si dokazi zivot ja im pomoct neviem tiez mam dve operacie pred sebou.Bojim sa ze nebude raz moct mat babetko a mne to bude vycitat.Ale je velmi mlada zivot ma pred sebou viem ze to dieta za nic nemoze ale vidim ze sa rozhodla pre potrat lebo cakala ze chlapec bude inac reagovat a on s potratom hned suhlasil tak si myslim ze sa v nom sklamala lebo mi vravela ze keby on zabojoval neda si prec starsne mi je nanic milujem deti a teraz takto jej radim citim sa blbo

jessulik

miška.miška
máš pravdu.som matka takže viem o čom tu píšeš.ale na svete nie je všetko také ružové: "po pôrode je radosť" áno-malo by to tak byť.ale niekedy sa stáva že aj ten najvzácnejší dar príde v najnevhodnejšej chvíli.nesmie človek vždy mať na vec len jeden názor pri ktorom vytrvá.treba niekedy ponechať miesto aj iným možnostiam a vžiť sa do danej situácie.niekedy je to ťažké a áno máte tu pravdu vlastne všetky ktoré ste za potrat -ale v normálnej situácii.človek vidí tolko utrápených a hladujúcich detí že začína niekedy pochybovať o tom že potrat je zlé riešenie.
spôsobiť radosť adoptývnym rodičom?veď tolko detí je v deckých domovoch že až.všetky čakajú na domov a vela sa z nich nikdy nedočká.a nehovoriac o tom keď sa to dieťa raz dozvie že bolo adoptované a vyhladá matku.čo by jej povedala?vymenila som ťa za školu?alebo čo?prekážala si mi v plánoch? alebo akú odpoveď by si dala svojmu dieťaťu ak by ťa raz vyhladalo? asi nenájdeš odpoveď ktorú by dieťa pochopilo prečo si sa jej zriekla.