Tinitus- hučanie v uchu

Zuzka122

Ahojte :) Mám 21. Mne „hučí“ v ušiach už 7 rokov. Začalo to postupne najprv som to moc neregistrovala. Avšak neskôr sa objavila už aj citlivosť na hluk a hlasnú hudbu. Pritom počujem až moc dobre :-D Najprv som tiež bola zmätená čo to je. Prečo práve ja, atď. Avšak som veriaca a čo iné som mohla spraviť ako odovzdať si to Bohu. Modlila som sa za uplne uzdravenie. Avšak neskôr som to prijala, že je to tak. A poviem vám pravdu, už som si na to aj zvykla :) možno keby to prestalo a počula by som úplne ticho tak by mi to šumenie chýbalo :-D odvtedy ako som to prestala riešiť a upriamovať sa nato, sa mi to výrazne zlepšilo. Dokonca študujem medicínu a nerobí mi to problém. Mozog si na to šumenie zvykne a nebude to už registrovať popri bežných činnostiach. Samozrejme keď sa na to upriamím tak mi v ušiach šumí...A čo :-D Som rada, že to nie je niečo horšie :) A čo sa týka citlivosti na hluk a ostré tóny tak to vyriešim tak, že si jednoducho zapchám uši alebo si dám do ucha kúsok vreckovky na stlmenie :D Avšak čím ďalej vreckovku už skoro vôbec nevyužívam :D Držte sa

Vanillka

Skuste to magnezium. Ale nie podla *ODD. Zvolte kvalitne magnezium (pozri tu napr. - zemavek.sk alebo tu - www.tvojlekarnik.sk ). Zacnite na 3-4tbl denne, a zvysujte, kym vas proste nepreženie - to zn., ze vtedy mate magnezia dost. Takze ostat na tej davke a uzivat. Vyska prijmu magnezia je teda individualna, *odd je teoreticky len orientacny bod. Snad pomoze, ak ano, treba o tom hlasat dalej :)

GaM

Tunnitus trapi aj moju matku cca pol roka ,za ten cas absolvovala infuznu liecbu, rehabilitaciu, liecbu laserom, hyperbaricky komoru, samozrejme lieky od usneho lekara, zial, nic nepomohlo a to riesila ihned ako jej zacalo piskat. Jej sa to zhorsi vtedy, ked jej vstupne aj TK, doteraz jej nezistili z coho to ma. Absolvovala neurologicke, interne, rehabilitacne vysetrenie. Och joj, neviem uz, ako a cim jej pomoct.

Matusisko_xD