som zufála

julka10

ivana45

Ďakujem Vám za tú stránku. Určite naňu budem myslieť, totiž nemožem si nastaviť moje sluchatko. A chcem oveľa kvalitnejší a urcite to bude aj drahé. Ja ešte budúcnosť neplánujem,neviem čo bude.Ale budem bojovať, nevzdám sa.Prvoradé je dokončenie školy. Mám posledný rok už.

ivana45

Julka, mozno mas dobry strojcek, len je zle nastaveny.
Tusim byvas daleko od BA, tak napis sem:
(mam pred sebou plagatik od Slovtonu) Revolucna 19, 02/43425992, slovton@slovton.sk, www.slovton.sk
Citujem: Zdarma vam poradime a...

Manzel mojej priatelky ma zhruba 40rokov, uz druhy rok nosi nacuvaci strojcek, v obidvoch usiach. Pracuje ako chirurg. Kamaratka sa smeje, ze kedysi ho obiehala, aby mu rozpravala do lepsieho ucha a teraz sa da cely manzel vypnut. Jej chlap napr. vecer zahlasi: vyberam si strojcek, chces mi este predtym nieco povedat ?... Mne to pripada rozkosne. Je to akysi koniec dna. Ako ked si ja zlozim okuliare.
K tomu, ci budes alebo nebudes sama. To zavisi od inych veci, nez sluchu. Ak sa budes lutovat a mat same porazenecke reci, ludia sa ti budu vyhybat. Zle sa budu s tebou citit. Nezaoberaj sa sama sebou, rob nieco pre druhych. Neries, ci budes mat rodinu. Ak budes krcovita a negativne vyladena, normalny pozitivne ladeny chalan ta chciet nebude.
Daj nastavit strojcek, pouzivaj ho a ber ho napr. ako kratkozraky clovek okuliare.

proserpina

chcemzit, nedá mi nereagovať na tvoj príspevok, je z neho cítiť veľa optimizmu. Keď sa na to pozrie z takéhoto uhla pohľadu, je to niekedy naozaj zábavné, len je dôležité, aby sa postihnutý človek vyrovnal so svojou chorobou, potom sa s ňou určite lepšie žije a dokáže brať podobné situácie s humorom. Je dobré, že si to tu napísala, určite to pomôže nielen Julke :-). A máš môj obdiv, čo sa týka tej chemoterapie, dúfam že pomôže a všetko dobre dopadne, lebo ľudí ako ty treba na svete. Držím všetky prsty.

julka10

chcemzit