Čo myslíte, o čo mu ide??

Príspevok v téme: Čo myslíte, o čo mu ide??
fialôčka

Ahojte, zaujíma ma názor aj nezainteresovaných ľudí, nakoľko v podstate neviem, čo si o danej situácii mám myslieť.
Ide o to, že by som chcela pochopiť, o čo ide môjmu pedagógovi. Učí ma druhý rok a nikdy sme nijak zvlášť spolu nepísali a nekomunikovali, pokiaľ to nebolo nevyhnutné. Tento rok sa to však zmenilo, začal mi písať častejšie, vymenili sme si čísla a dokonca kvôli mne rozšíril okruh semináriek. Po jeho skúške (ak sa náhodou nemohol dostaviť) sa vždy napísal a pýtal sa, ako to celé dopadlo, jednoducho sa viac začal zaujímať. Nechcem, aby to vyznelo nejak hlúpo, ale ja napr nemám osobne rada komplimenty a preto by som hneď takto na začiatku bola rada, keby som odhalila, o čo vlastne ide ..Jasne, asi mi napíšete, veď sa ho spýtaj, len keď nie sme v kontakte zoči voči uz pomaly 4 mesiace, tek je to ťažko. Povedal mi aj veľa vecí, ktoré by som ja ako študent ani vedieť nemala, či už sa to týka školy alebo viem aj dosť o ňom samotnom. Pravda je, že si rozumieme veľmi dobre, ako sa povie, sadli sme si, sem tam si vymeníme sms, alebo mi zavolá. Párkrát sa vyjadril, že som mu sympatická a že si ma všimol už predtým. Samozrejme medzi riadkami človek vyčíta veľa. Preto by som chcela vedieť vaše názory a či mu teda nejde len o to jediné ako väčšine chlapov (samozrejme nejdem chlapov urážať)..diky

fialôčka

nie, nie je ani ženatý, ani zadaný, je single ..... a voľný priebeh tomu nechávam, veď nič iné ani robiť nemôžem ....

pasazierka

Ak nie je zenaty, ci inak pevne zadany (dnes sa sobasne listy nenosia) a je ti sympaticky, nechaj tomu volny priebeh.

fialôčka