Dvojčatá

Príspevok v téme: Dvojčatá
lenuska1205

ahojte žienky práve som sa dozvedela že čakám dvojičky..mam 21rokov a nenormálne moc sa toho obávam nečakala som ani jedno dieta a nie to ešte dve naraz....ste tu také maminy čo máte dvojičky??ako ste to zvládali? ako ste rodili? a ako prebiehalo tehotenstvo??a ako to bolo s nevolnostami?? ja som v 10 týždni doteraz mi bolo sice nevolno občas ale nevracala som no teraz zo soboty na nedelu som zvracala 6 krát ale mala som aj horučku možno tobol virus nejaky alebo som schuti zjedla pizzu z večera.mam z toho všetkého obavy nakolko s priatelom nemame ešte byt a nechcela by som odist velmi daleko odrodiny lebo viem že budem potrebovat pomoc. a tiez ako je to s materskou? študujem na VŠ akurat budem štátnicovat nemám nič odpracovane...kolko vychádza rodičovský príspevok na dvojičky?? dakujem za rady vopred

Morning air

ahoj, podla toho co pises ta to hodne zaskocilo a vyplasilo. Bojis sa ci to budes zvladat, ale nemusis sa bat, urcite to zvladnes, tak ako maminky co mali dvojicky pred tebou:) A sice zo zaciatku to bude tazsie, no neskor to bude parada, krasne sa ti budu vediet spolu zahrat uz okolo roka.

M 25

u nás poznám dve 16tky, ktorým sa nedávno dvojičky narodili :D ale zvládajú.. aj ked si to ani neviem predstaviť

niky19