Bolesť hlavy, brucha, pád na zem!

Príspevok v téme: Bolesť hlavy, brucha, pád na zem!
AndyG

Ahojte, pred 4 dnami som sa pošmykol na klzkej ceste a spadol som na zem. Pri pade som si neudrel hlavu. Ešte v ten den ma začala dosť prudko bolieť hlava, musel som si dať ,,ružovú,, tabletku a až potom to prešlo. Naledujúci den som sa ráno zobudil a bolo mi fajn, išiel som sa učiť (nakoľko som študent a v tomto období mám skuškové :/) a znova ma začala bolieť hlava, užil som tabletku ale velmi to nepomohlo. Aby toho nebolo málo začalo ma bolieť brucho a vobec som nemal chuť do jedla. Den potom bol uplne fajn, nič ma nebolelo. Dnes ráno som vstal s tým, že ma už hlava bolí, tabletku som neužil, prišli aj nevolnosti od žaludka, počas dna sa mi točila hlava a nemal som chuť nič robiť. Bolesť hlavy je hlavne na temene, občas bolesť prechadza smerom na čelo a do boku hlavy, najhoršie je to ked sa po niečo zohnem na zem a postavím, vtedy je to naozaj chvílková a tupá bolesť.
Chcem sa spýtať, či náhodou niekto také niečo nezažil a nevie mi v tomto smere pomôcť?
Je možne aby som si tým pádom niečo privolal, aj ked som si teda hlavu neudrel, alebo je to všetko výsledok namáhania a vyčerpania zo školy - skúšky?
Vopred DAKUJEM!!!! :)

Iveta Michael

Andy..myslím že by bolo rozumné nechať sa vyšetriť..pre istotu a aj pre pokoj,lekár ti s tým dúfam pomôže..a buď opatrný:)

Magy

mohol si si poskodit cervikalnu (krcnu) chrbticu, teda nervy v nej. doporucujem zajst na ortopediu alebo si dat spravit rtg ci ultrazvuk, ci nedoslo pri pade k poskodeniu, nejakemu vyronu co tlaci na nervove vlakna a pod. len tym, ze 100% vylucis tento dovod, mozes pokracovat v hladani dalsich pricin.

jan11

Ak si mlady, tak mozno predpokladat, ze to bude len prechodne. Asi si to prehnal s kavou. Ja som pil kavu na litre, ked som sa ucil na skusku.

AndyG

Neviem či riskujem ale pripisujem to všetko k stresu zo skúšok ale bojím sa toho, že tomu nieje tak:(