Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Krém Maxmiror comlex a vytekanie masti

Príspevok v téme: Krém Maxmiror comlex a vytekanie masti
Zuzočka

Dobrý deň.Lekárka mi na mykozu predpisala krém Maxmiror comlex ktorý si aplikujem aplikátorom, no po aplikovaní masti do pošvy mi masť vyteká, takže nosím vložku,nestretli ste sa niekto s takýmto to problémom ? Je teda normálne ,že masť vyteká alebo robím niekde problém pri aplikovaní,doktorka mi včera povedala ,že menzes ešte nedostanem že sliznica nieje dosť veľká. Dnes mám však take napuchnuté a "tažke" brucho ako pri ovulácii kedy mám výtok, može to byť spôsobené aj týmto výtokom? Ďakujem

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Krém Maxmiror comlex a vytekanie masti - Fórum - ZDRAVIE.sk