Priatel pyta odo mna peniaze

Príspevok v téme: Priatel pyta odo mna peniaze
erikaaaa

Takze mam vztah,ktory trva nieco cez pol roka. Priatel bol zo zaciatku ku mne mily snazil sa priniesol mi pozornost, pisal sms zavolal. Asi po troch mesiacoch sa to vsetko zmemilo. Ziadna sms, pekne slovo ziadne prejavy lasky. Brala som to ze je to koli praci. Kedze sme od seba vzdialeny asi cca 30 km stretavame sa 2-3 krat do tyzdna aj to chodim len ja za nim. On pride za mnou len ked nieco potrebuje. V poslednom case si pyta peniaze vraj nema. Ja som studentka a peniaze mam len od rodicou. Zabuda na moje narodeniny meniny. Plan robi vzdy on a ja sa musim prisposobit nikdy sa ma neopyta co by som chcela robit ja. Chyba mi ten pocit ze som milovana a o slovicku milujem ta uz ani nesnivam. Je velmi naladovy raz podrazdeny je velmi dobry. Asi pred 2 mesiacmi som mu nasla spravy v mobile s inou babou a pisal tam ako si sadli a chcel by byt s nou aka je krasna a pod. Ked som sa ho nato spytala povedal ze je to len sranda a nic viac. Pritom sa s nou stretotaval . Vraj uz nie ale pisu si stale. Dozvedela som sa to na dovolenke ktoru som celu organizovala ja. Chcela by som vediet vas nazor velmi pekne dakujem.

Simonella

bozeeeeeeeee... tak tebe da horko tazko 1 euro, vyuziva ta, serie na teba, vobec ta nepotrebuje k zivotu, nenavstevuje ta, nevola ti..
pise si s inou, mysli na byvalu, jej je aj ochotny peniaze dat, sprava sa k nej inak ako k tebe.

a teraz mi prosim ta, povedz ci mas z tohto dojem, ze ta LUBI ?!!
nebud hlupa prosim taaa..sa ti akurat tak smeje poza chrbat a dranka od teba peniaze..je to obycajna socka..sviniar..s niekym takym chces byt, lebo sa bojis samoty.. a to, ze si atkto z teba robi handru ti nevadi, ze..?

divna si..az hlupo divna..normalne sa mi tlak dvihol ako mozes taka byt :D ja by som mu asi nos rozbila a v zivote by som toho chudaka nechcela vidiet....fuj

viva viva