Nikon D3200 + 18-55 AF-S DX VR II Black

Príspevok v téme: Nikon D3200 + 18-55 AF-S DX VR II Black
zrkadlovka??

Ahojte vedeli by ste mi poradiť či to je dobrá zrkadlovka? som začiatočník chcem to len na svoje sukromné fotografie ... dovolenka s priateľmi v prirode atd.... chcem kvalitné fotografie... ale zase nepotrebujem to nejak profesionálne...

chcel mby som názor, rady že či je to dborá zrkadlovka a aj či je cena výhodná teraz ju majuj v int. obchode za 353 eur a jedna sa o

Nikon D3200 + 18-55 AF-S DX VR II Black

dakujem za rady ja sa v tom vôbec nevyznám

makovytoto

ale ked uz clovek ma zrkadlovku, je tu vyssia sanca, ze ho to chyti a bude bavit, a bude si fotit na roznych nastaveniach a tak :)

makovytoto

nooo, ak je to clovek, co rad foti a je ochotny sa ucit na zrkadlovke, tak OK, podla mna :) ale fakt som laik, ak je to clovek co che len fotit a cvakat, tak neviem no, ale v zasade sa s tym nema velmi co pokazit, viacmenej to foti pekne, a do 400eur je to viacmenej vsetko viacmenej rovnake :)

zrkadlovka??

ahoj veľmi pekne ti dakujem za tvoju pomoc... pfuuu čitala som daný pokec a poviem ti moc mi to veru nepovedalo :D vôbec sa v tom nevyznám :/ ... vedel by si ty navrhnúť že čo by si volil ?? cenovo do 400 e... (čo sa dokúpi neskôr to je vo hviezdach je to darček) :D...

dakujem veľmi pekne

makovytoto

A inak hento ej vsetko fotene na automatiku.. takze asi preto tie foto nevyzeraju take super, ako by mohli :D

a v tejto 'nizkej' venovej kategorii je viacmenej jedno, ktory zoberies, hlavne nech ti sadne do ruky a tak.. lebo rozdiel je tam minimalny..

makovytoto

len su velke, nezmensene, len obcas trochu komprimovane

98.130.68.153
98.130.68.153
98.130.68.153
98.130.68.153
98.130.68.153
98.130.68.153
98.130.68.153
98.130.68.153

keby nejdu, skus neskor, este sa mi nahravaju :)