Strach zo šoférovania

Príspevok v téme: Strach zo šoférovania
jess151

Ahojte, na moj vodičák som sa velmi tešila, konečne som si ho mohla dovoliť. Mám 23 ale už počas autoškoly ma to nejak nenadchlo,mala som aj dosť nepríjemného učitela. Nevravím že mi to nejde ale mám strach ked si mám sadnúť za volant a skôr sa tomu vyhýbam aby som nemusela, ked aj raz za čas musím neviem sa uvolniť, trasu sa mi nohy a som vo velkom strese. Neviete poradiť ako si pomôcť? Vopred Ďakujem

autocar

ja by som bol zato aby boli kurzy v autoskolach v dlzke aspon mesiac a pol a intenzivne kazdy den za dna aj vecera v kazdom pocasi a nie tie dvojtyzdnove kurzy hovno naucia.

Nik.

Napis mi na mail: niki.priklerova@gmail.com

Ja som bola najvatsi bojko:)

A ked uz uspesne jazdim ja budes aj ty:)) napis mi

RNG

Pri vodeni auta treba taky intenzivny trening, ktory ti da uplne automaticke reakcie na rozne situacie, lebo inac zamrznes/stuhnes v kritickej situacii a naburas.
A bat sa treba, lebo ti "smeli" obvykle skoncia v nemocniciach , alebo na cintorine. A naviac casto so sebou odnesu aj inych....

ľudovit

trenovat, trenovat a este raz trenovat. Len trening ti pomoze ziskat prax v soferovani, v cuvani atd. Praxou si ziskas zrucnost a tym ti viac stupne sebavedomie v soferovani. Ak sa budes soferovaniu vyhybat nikdy prax neziskas a nenadobudnes v nom zrucnost. Co najcastejsie chodit po meste najprv ked je mala premavky a po cestach ktore poznas dobre, potom chodit v malej premavke aj tam kde to je pre teba cudzia dedina. Neskor skusat jazdu aj pocas dopravnej spicky. A samozrejme skor nez sadnes do auta tak poriadne vediet doprav. znacky, spravanie na krizovatkach ovladat lebo co vidim strasne vela vodicov na krizovatkach saskuje a nevedia kto komu dava prednost. Cuvanie ti asi robi tiez problem takze ist niekam na opustene parkovisko a trenovat. Skusat dovtedy kym to nebudes vediet.

Peťa_N