Zmysel zivota

Príspevok v téme: Zmysel zivota
koniecvsetko

Naozaj nechápem..Možno vám len chcem vyrozprávať môj život možno prosím o radu. Mám 21 rokov a som študentkou vysokej školy. Začnem asi tým, že moja mama stále chce aby som si našla prácu a finančne jej prispievala.. čo by bolo možné ak by som bola študentkou externej formy ktorá je ale na našej škole strašne drahá takže študujem denne. Môj rozvrh je taký, že každý den mám školu do štvrtej piatej.. čiže nikto ma zamestnanť nechce.. Plus doma každý den upratujem a každý druhý varím.. doslova som slúžka a to mám 18 ročnú sestru ktorá nič robiť nemusí.. vraj ja som tá staršia.. ja už nevládzem.. snažím sa napr. cez leto mám vždy brigádu to je jasné.. ale som zufala z toho že sa doma necítim ako doma..(žijem len z matkou a súrodencami) A taktiež nikde nechodím vonka.. piť, nefajčím, mám prospechové štipendium .. ale stále mi tvrdí rob viac :(

tinabrej