Problém so zvládaním záťaže

Príspevok v téme: Problém so zvládaním záťaže
netopierka00

Ahojte, zaujímal by ma Váš názor na moju situáciu...
Práve som úspešne dokončila bakaláske štátnice veľmi úspešne a dobre....našla som si skvelého priateľa..ktorý je veľmi vzdelaný a je špička vo svojom odbore uznávaný a tak..
Ja študujem prestížnu školu, mám skvelé výsledky...a môj život by sa mohol zdať ideálny so skvelou perspektívou..
problémom je že chcem nechať školu, lebo hoci mám dobré výsledky..psychicky ma to veľmi ubíja a zdá sa mi že som začala trpieť depresiami, lebo ma to skutočne vôbec nebaví..nútim sa do štúdia a trávim nad knihami celé hodiny...a problémom asi najväčším je že som si našla únik v masturbácií..
Hrozne sa za to hanbím, priateľ o tom nesmie vedieť..ide o to, že som si z toho spravila návyk ktorý mi pomáha zvládať stres a iné záťažové situácie do ktorých ma nudné a ťažké štúdium privádza..len už sa to skoro stalo závislosťou (alebo asi to aj závislosť už je) vždy ked príde stres proste mám nutkanie a neviem si pomôcť..a to je riadne nebezpečné..
Priateľ nevie pochopiť prečo nehccem pokračovať a je z toho veľmi smutný a sklamanaý...a všemožne ma presviedča..
len ja viem, že som chorá..nemôžem takto riešiť svoje problémy..čo si raz počnem v práci?
Najradšej by som robila jednoduchú fyzickú prácu..ale ako hovorím on je veľmi vzdelaný a veľká ryba v biznise...a bojím sa, že sa za mňa bude hanbiť ak budem jednoducho fyzicky pracovať..
No moje nervy sú riadne zničené a neviem ako mu to vysvetliť..Nechcem oň prísť..cítim že sme sa našli..ale on taká veľká biznis ryba a ja túžiaca po tichom jednoduchom živote..
Zdá sa mi že stojím ako medzi dvoma mlynskými kameňmi...
Hanbím sa za to pred ním..ale nemôžem mu povedať prečo chcem skutočne odísť...

spirited_away