Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Nevoľnosť po vysadení antikoncepcie

Príspevok v téme: Nevoľnosť po vysadení antikoncepcie
pivonia_7

Ahojte, vysadila som hak kvôli operacii, hned po vysadení bol menzes presný, ale teraz po mesiaci mi mešká už 9 dní. Pred pár dňami mi začalo byť nevolno, nemám chuť na jedlo, som nafúknutá, citila som také napätie v podbrušku ako pred krámami, ale nič. Test bol dvakrát negatívny. Zažila niektorá z vás takú nevoľnosť po vysadení? Veľmi pekne dakujem za odpovede

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Nevoľnosť po vysadení antikoncepcie - Fórum - ZDRAVIE.sk