ako si nájsť v tejto sprostej dobe prácu

Príspevok v téme: ako si nájsť v tejto sprostej dobe prácu
zuzi23

som uplne zúfala. hladám prácu kde sa len dá a zatial nič. bývam v malom meste a tu je možnosť nulová. tak som si povedala, že to budem musieť skúsiť v inom meste. posielam žiadosti do bratislavy, nitry do väčších miest a stále dostávam negatívne odpovede typu, že prijímajú ľudí z okolitých miest, alebo mi neodpovedia vôbec. Do zahraničia nemôžem ísť lebo študujem externe 3. ročník. Ovládam prácu na počítači a nemecky sa dohovorím, niečo aj anglicky. Už mám z toho nervy. Co robiť, ked ani priležitosť mi nedajú

dobra vila

zuzi23, to je cudne, ze ta vysmiali kvoli tomu, ze si si zivotopisy roznasala osobne, je to jedna velka BLBOST, pretoze je to NAJLEPSI sposob, kedze praveze NIE vsetko je na nete. Ono nejake male firmicky (cize nie veci typu Orange, VUB...) zvycajne ani nenahodia ponuky na net, lebo ked niekoho potrebuju, tak zavolaju prave tych, co im tie zivotopisy zaniesli, alebo sa popytaju cez znamych, to hej.
Neraz som videla na dverach vypisane "hladame admin.pracovnicku" atd, a na nete trt... Takze sa pekne nedaj odbit a vsade si ich zober, vsade kam sa da, odmietnut vies vzdy.
Ja viem, ze je to nenormalne tazke, najst si pracu v tejto dobe a najma ked studujes, tiez s tym mam skusenost, takze mne to vraviet naozaj nemusis, ja ti iba odporucam, nosit si ich osobne (osobny kontakt je beztak najlepsi).
Trebars mamina kamaratka si nasla pracu cca pred 3 mesiacmi tak, ze vosla do jednej agentury, ktora sprostredkuje prace, ze tam chce pracovat a tie zenske, ze jej nieco najdu. A ona ze nie inde chce pracovat, ale priamo tam! :-P. Tak ich poprosila o zavolanie sefa, a sice nikoho nehladali, zobral ju, pretoze si to tak sikovne vypapulovala, ze sa jej zapacil! Respekt, co?! :D
Takze ti drzim palceky...popripade, ak sa ti nepostasti, odporucam ti podat si prihlasku na +2 stupne po Bc.skuskach (kedze si tretiacka), na interne studium, hm?

janka24