Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

po vyvolávačke a nič? :-/

Príspevok v téme: po vyvolávačke a nič? :-/
nathalie777

prosím vás, pred 10 dňami som bola na vyvolávačke menštruácie, pretože mám skoro 18 starašne slabú, veľmi nepravidelnú, každé 3-4 mesiace... Vraj po 10-12 má prísť a stále nič... Dosť sa toho obávam, bol náznak, ale nič extra...
Mávam mierne výkyvy váhy, stres a pod. sem tam som rapídne schudla...dúfam len, že sa to napraví... Aký máte názor? :-/

InLoweee

po vyvolavacke by mala prist menstruacia od najneskor do 14. Ak ide o vaznejsie hormonalne problemy, moze prist i neskor. Nie vzdy, ked dlho menstruacia po vyvoalvacke meska, znamena, ze zena je tehotna!nie je to pravda, i ked sa hovori, ze "ak zena po vyvolavacke nesotane menzes, je pravdepodobne tehotna". Ak si si ista svojim pohl. zivotom, ze nemohlo k nicomu dojst a menstruacia stale nikde, nezufaj, pockaj, a ked po 2 tyzdnoch nepride, zajdi na dalsiu injekciu (vyvolavacku). Potom by ti uz menstruacia mala prist.

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

po vyvolávačke a nič? :-/ - Fórum - ZDRAVIE.sk