otec

Príspevok v téme: otec
lql

mam problem, ktory ma trapi uz dlhu dobu a neviem nanho najst riesenie, som studentka VS, byvam s mamou a otcom v rodinnom dome a nas najvacsi problem je otec. raz za cas si zvykne vypit (1 do mesiaca cca, niekedy castejsie) a tedy je dost agresivny, dokaze sa "nasrat" aj sam, nemusi mu ani nikto nic vraviet a vtedy je proste nekontrolovatelny, bucha s dverami, rozbija veci v dome a slovne nas napada, vyhraza sa ze nam ublizi, ze nam nebude davat peniaze (zaraba najviac) a podobne. ked sa napriklad pohada s mamou tak sa rovnako agresivne sprava aj kumne ked pridem k nemu, neni mozne sa s nim o tom porozpravat ked je opity a ked je triezvy tak tiez nie, ma zvlastnu povahu asi podobneho cloveka nepoznam. ked nema vypite tak je celkom v pohode no aj tak niekedy vybuchne, vazne to zneprijemnuje zivot a je to aj hanba, ked niekde na nejakej oslave urobi taketo divadlo. nikdy nas sice neudrel, no uz vela krat som vahala ze zavolam policiu, udrem ho s niecim po hlave a podobne no nikdy som nato nenabrala odvahu. zazili ste niekto nieco podobne a viete ako v tomto pokracovat ? chcela by som s tym uz skoncovat no neviem ako by to vyzeralo po prichode policie a bojim sa ze sa to necha tak a zvrtne sa to do niecoho horsieho.

katuskaa9898

lql.....mas to tazke...ale toto nenechaj len tak.nikdy nevies kedy mu preskoci a moze vas aj fyzicky napadnut.ja mam take isteho ba co ete horsieho oca..mamka chodila polamana,my dobite.az som to nezvladla a zavolala som policiu.teraz cakame na sud.ale ked vas napada slovne tak to len mu MOZNO daju len podmienku ale aj to je nieco.mojho zobrali do vysetrovacky ale len na 3 dni.a teraz je v podmienke a cakame na sud.

tak neviem skus sa o tomporadit z mamkou.a ked to uz bude moc zle nevahaj a zdvihny telefon.budes mat blby pocit ked budes volat, bude to tazke, viem lebo sama som tu prezila.ale ak ta nahodou zoberu a budu vypocuvat povedz vsetkoa a len pravdu..