Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Zaujímavá týždňová dieta a moje okolie nou naozaj schudlo

Príspevok v téme: Zaujímavá týždňová dieta a moje okolie nou naozaj schudlo
stihlik

Základné pravidlá :

* absolútne vynechať cukor, soľ, alkohol, limonády, minimum oleja
* denne vypiť minimálne 2-3 litre minerálky /vody/
* denne vypiť 1 šálku žihľavového čaju
* každý druhý deň vypiť 1 šálku očistného čaju

Diéta trvá 1 týždeň a následne sa opakuje.
Ak presne dodržiavate pravidlá - (nespáchať prehrešok, aj ten najmenší je katastrofou) schudnete za 2 týždne 8-9 kg, v tele sa uskutoční zmena látkovej výmeny a ďalšie 3 roky nepriberiete.

Na prečistenie organizmu :

* dodržiavať 2 týždne a potom normálne jesť.

Na schudnutie :

* 2 týždne diéta,
* 1 týždeň pauza /normálne jesť/,
* 2 týždne diéta a potom normálne jesť.
* Nezamieňať si obed s večerou !!!

1. deň :
R : čierna káva
O: 2 rajčiny, 2 vajcia natvrdo, 1 celozrnný rožok
V : 1 kurací rezeň, alebo morčací rezeň, alebo steak, šalát + veľa jablkového octu
Nápoje : 2-3 litre minerálky, žihľavový čaj, očistný čaj

2. deň :
R: čierna káva s trochou mlieka, 1 celozrnný rožok
O : 1 kurací rezeň, šalát + veľa jablkového octu
V: 1 veľký ananás, 1 1% jogurt
Nápoje : 2-3 litre minerálky, žihľavový čaj

3. deň :
R: veľa káva s trochou mlieka, i celozrnný rožok
O : 2 vajcia natvrdo, 1 konzerva tuniaka bez oleja, 1 celozrnný rožok, šalát + veľa jablčného octu
V: 10 dkg šunky, 2 rajčiny
Nápoje : 2-3 litre minerálky, žihľavový čaj, očistný čaj

4. deň :
R: čierna káva, 1 celozrnný rožok
O: 1 kurací rezeň, šalát + veľa jablkového octu
V : zemiaky s kôprom alebo s petržlenovou vňaťou, uhorkový šalát
Nápoje : 2-3 litre minerálky, žihľavový čaj

5. deň :
R: 1 čierna káva s trochou mlieka, l celozrnný rožok
O: 2 rajčiny, 1 celozrnný rožok, 1 konzerva tuniaka bez- oleja, šalát + veľa jablkového octu lebo dusená ryba a uhorkový šalát
V: 20dkg šunky, ovocie /nie banány/
Nápoje : 2-3 litre minerálky, žihľavový čaj, očistný čaj

6. deň :
R : čaj s citrónom
O: 2 vajcia natvrdo, 2 rajčiny, 1 celozrnný rožok
V: jesť jedno a čo z predchádzajúcej ponuky
Nápoje : 2-3 litre minerálky, žihľavový čaj

7. deň :
R: 1 káva s trochou mlieka, 1 celozrnný rožok
O: 1/2 grilovaného kurčaťa, šalát + veľa jablkového octu
V: 2 špargle, 2 rajčiny, ovocie /nie banány/ 1 celozrnný rožok
Nápoje : 2-3 litre minerálky, žihľavový čaj, očistný čaj

Majo158

Ku diéte,
celkom dobré,
čerstvé ovocie a zeleninu áno,
ale pri žlčníkovej diéte sú PARADAJKY nevhodná potravina, a takisto celozrnné potraviny

Gima

Vláknina - čo to vlastne je?

Vláknina je označenie pre tú časť potravy, ktorá v nezmenenej forme prechádza tráviacim traktom a nepodlieha enzymatickému štiepeniu ani vstrebávaniu. Naše telo ju nedokáže stráviť, pretože neprodukujeme na to potrebné enzýmy. V literatúre sa používa pojem hrubá vláknina (crude fibre) alebo nevyužiteľné sacharidy. Ak k tejto skupine pridáme hemicelulózy a pektíny, tejto rozsiahlejšej skupine látok hovoríme „potravinová vláknina“ (dietary fibre). Pod názvom vláknina sa skrývajú aj iné, viac či menej známe zložky potravy, ako sú napríklad rastlinné gumy a slizy. Sú to všetko zložené cukry.

Rozlišujeme dva typy: rozpustná a nerozpustná vláknina

Rozpustná vláknina sa čiastočne rozpúšťa vo vode a chladením sa mení na gél. Takisto ju môžu baktérie tráviť a metabolizovať v hrubom čreve. Výsledkom tohto procesu je plyn a mastné kyseliny s krátkym reťazcom, ktoré v malých množstvách dokáže telo absorbovať. Tá sa nachádza v orechoch, zelenine, strukovinách, obilninách. ovocí, ovsených otrubách a semienkach. Podľa výskumov táto rozpustná vláknina znižuje hladinu cholesterolu a spomaľuje vstrebávanie glukózy, čím znižuje kolísanie hladiny cukru v krvi.

Nerozpustná vláknina sa nerozpúšťa vo vode a nezmenená prechádza aj tráviacim traktom. Tým zvyšuje schopnosť tela tvoriť stolicu a posunúť ju cez tráviaci systém. Nájdeme ju v niektorej zelenine, zrnách, celozrnných výrobkoch, pšeničných otrubách a semenách. Podľa výskumov urýchľuje prechod potravy cez žalúdok a črevá, a pravdepodobne znižuje riziko rakoviny hrubého čreva a konečníka.

Pretože neprodukujeme enzýmy potrebné na jej porušenie, vláknina dokáže vstúpiť do hrubého čreva neporušená. Ako náhle sa dostane do hrubého čreva, pôsobí ako potrava pre prospešné baktérie. Zvýšené množstvo dobrých črevných baktérií zlepšuje funkcie imunitného systému a potláča podráždenia a zápaly. A vy chcete tieto dobré baktérie nakŕmiť, aby sa mohli rozvíjať, a zabrániť tým zlým v prevzatí vašej črevnej mikroflóry.

Mať zdravú bakteriálnu rovnováhu v čreve je nesmierne dôležité. Mnohé štúdie preukázali početné výhody udržania zdravých črevných baktérií. Navyše, narušená bakteriálna rovnováha (disbióza) sa môže meniť expresiu génu v mozgu.

Vláknina a jej účinky

• čas, pri ktorom je črevná stena vystavená účinkom prípadných škodlivých látok v strave, pretože urýchľuje prechod trávenej potraviny črevami
• znižuje hladinu cholesterolu v krvi
• pomáha bojovať proti obezite, má využitie pri redukčných diétach
• predlžuje pocit sýtosti
• pomáha diabetikom udržať si stabilnejšiu hladinu cukru
• ovplyvňuje rýchlosť vstrebávania živín
• zväčšuje objem trávenej potraviny
• odstraňuje zápchu
• je účinným prostriedkom pre ľudí trpiacich na zápchu, hemoroidy a žlčníkové ťažkosti
• priaznivo vplýva na stav ďasien a výskyt zubného kazu

Vláknina a pocit sýtosti

Vláknina podporuje nasýtenosť žalúdka dvoma faktormi - zhmotňuje potravu do väčšej masy a spomaľuje trávenie. Vzhľadom k tomu, že žalúdok nezaujíma počet prijatých kalórií, ale objem prijatej stravy, vláknina spôsobuje pocit plnosti. Navyše, potravinová vláknina patrí medzi sacharidy a v závislosti od štruktúry poskytuje malé množstvo energie (cca 2 kcal/g, t. j. 8 kJ/g).

Vláknina a riadenie inzulínu

Výhodou pomalého trávenia je zvýšená inzulínová citlivosť a riadenie glukózy v krvi. Konzumácia potravín s vysokým obsahom vlákniny spomaľuje vstup živín do krvi. Napríklad, pomalšie uvoľňovanie glukózy do krvi umožňuje inzulínu jej efektívnejšiu distribúciu. Nech už sú vaše ciele akékoľvek, zvýšená inzulínová citlivosť vytvára vhodné podmienky pre dobrú kompozíciu tela.

Konzumujte vlákninu, zbavíte sa toxínov

Vláknina pomáha normálnej stolici, a preto jej musíte konzumovať dostatok. Vaše črevá tlačia nestrávené potraviny pozdĺž svalových kontrakcií, a ak je vaša stolica v poriadku, ľahšie sa pohybuje vo vašich črevách.

Dôvod toho, prečo chodíte na veľkú potrebu je ukrytý v tom, že sa vaše telo zbavuje toxínov. Ak dovolíte, aby odpad odpočíval vo vašom zažívacom systéme príliš dlho, začnete reabsorbovať tieto toxíny. Telo, ktoré je zaťažené reabsorpciou toxínov, nemá kapacitu zbavovať sa nových toxínov vstupujúcich do systému. To znamená, že toxíny sa naďalej vo vašom tele hromadia, čo môže viesť k početným zdravotným problémom.

Toxíny sa v stolici prejavujú niektorými z nasledujúcich problémov:

• únava
• nervozita
• žalúdočné a črevné ťažkosti
• zlá absorpcia živín
• kožné prejavy
• endokrinné narušenia
• bolesti hlavy
• artritída
• bolesť krížov
• ischias
• alergie
• astma
• srdcové nepravidelnosti
• patologické zmeny v prsníku

aaa111

Tak váže som si preštudovala túto dietu ,všetko je to o tom či chceme schudnúť a byť chudší na nejaký čas alebo do nejakého času.Z dlhodobého hladiska je to trochu chudobné.Každý kto sa trochu rozumie výžive vie čo tým myslím.

Beznyclovek

Čo tu píše apokr.je 100%pravda .ten jedálniček je tak pre babu aj to z prižmúrením oka.Nehovoriac pre chlapa .A to chceš ešte cvičiť.?

Apokryft

Niektorým ľudom to nepomôže ani 20 kg kladivom natĺcť do hlavy.Počúvaj ty trkvas v tom jedálničku je asi 40 g bielkovin na deň a skoro tolko sacharidov ako mali v koncentráku .na 108 kg potrebuješ 4až 5 krát tolko bielkovín a sacharidov viacej ako je celotýždenný príjem keď chceš cvičiť .Budes v katabolizme a spalovať aj svaly .!!!!!!!!!!!!!!Hlavne že schudneš !Potom sa tam nadrapujete a dvíhate 10 kgjednoručky.

Patrik Foltyn

Dneska som si kúpil potrebné veci, kt. sa nachádzajú v jedálničku.
Momentálne mám 180cm a 108kg. Idem to od zajtra skúsiť a ak to dodržím, tak Vám dám vedieť.
Nič nestratím, o nič neprídem, max. o zbytočné kilá..
PS: Chodím aj do fitka, takže neviem či môj výsledok bude skôr subjektívny.

Apokryft

Pokračujem.Samozrejme schudnúť sa takýmto receptom dá to verím.
Lebo to čo tu je popísané na celý týždeň napr.ja nutrične by som mal málo aj na jeden ďeň.Nepreháňam!!!!!!!!!!!
Nutrične na jeden deň je to pre mňa málo ak by som zjedol toto 5.dnové za jeden deň!
Keď chodím do fitka .
Čo to je? Celozrnné pečivo?Akože obyč.plus pár zŕn na vrchu?Alebo graham?kde je vláknina?dali sme ju zvieratám.
Organizmus treba naučiť na vlákninu čiže buď vločky alebo chlieb z celozrnnej múky.(zelenina)A treba ho prinútiť zdravo spalovať tuky fiz.aktivytou zrýchliť metabolizmus .a nie diety ........

Apokryft

Ked sa človek naučí stravovať čiže vie čo kedy a koľko (je toho veľa preto to nerozpisujem) je to lepšie ako nejaký stravovací plán .Navyše zameraný len na malom počte kalórií bez rozdielu muž _žena .Nebrania do uvahy fyzickú aktivitu (mimochodom tá je nutná vždy)ani rozdielnosť metabolizmu .A keď začne niekto jesť potom len o trochu viac ,tak pre telo je to dôvod na ukladanie tuku kedže bolo "prepnuté" na nižsiu spotrebu .Ak takto znovu človek priberie je vlastne ešte mastnejší lebo stratil svalovu hmotu.Po takýchto 3-5 tich omyloch je vaša postava ešte horšia aj keď máte o 5 kg menej !