Mam pocit že sa zbláznim

Príspevok v téme: Mam pocit že sa zbláznim
Patrix1103

Zdravím ludia.. potreboval by som radu. Strašne sa citim byť znepokojeny už dlhu dobu. Mavam stavy typu strach ist niekam medzi ludi, obavy z toho že sa mi niečo zle stane alebo prihodi a často krat to usti až by som povedal do paniky. Psychiatrom mi bola stanovena diagnoza tzv neuroza. Bral som AD približne 3 roky ale nie pravidelne. Čiže keď mi bolo lepšie som na to kašlal. M=am 23 rokov som študent na VŠ , nie som alkoholik, neberiem drogy.... Dá sa nejako toto prekonať bez pomoci psychiatrov a ich liekov ? ďakujem krásne za reakcie a pochopenia..

m.

Isto by si to prekonal aj bez liekov, ale budeš to horšie prekonávať, ale keď sa to zastabilizuje, tak budeš ok.

Livia radicova

Odkedy my zomrela svokra(2mesiace)cely den mam pocit uzkosti triaska potenie slabost v tele a strach celkom zovsetkeho z kazdeho mojho pohibu vsetko si vsimam a kazdy jeden pocit umna vyvolava pocit ze sa zblaznim ked si precitam na ibternete o trevars depresii vsetko my sedi ked si precitam o uzkosti vsetko sedi ked si precitam o schizofrebii vsetko sedi vsetjo ma desi uz mam pocit ze moji blizky ma sleduju ci som okbohim sa ne oze to byt schizofrenia?

amanda23

Nikuska, nejak som si ta zle zaradila, tak to je horsie, ked nevies poriadne jazyk a vysvetlit odbornikovi, co ti je, s psychologom nepokecas, ale ako by boli tie tvoje stavy ozaj hrozne, ten psychiater s tebou kecat moc nebudes, mozno mas niekoho, kto by s tebou tam siel a vysvetlil, co prezivas, v opacnom pripade ti neostava nic ine, ako zbalit kufre a mysliet nato, ze zdravie je prvorade, pracu si este najdes, ked sa das dokopy...Ved uvidis, ako sa rozhodnes. Zarad si do zivota trocha sportu, kazdy den pol hodka do vypotenia, prechazdky v lese, mne to dost pomaha, vyplavi sa adrenalin, zvysia hormony stastia a zavladne trocha lepsi pocit v tele a hlave...

patrix1103