Život bez zmyslu

Príspevok v téme: Život bez zmyslu
zmierený

Ahojte
Napriek tomu, že študujem a v škole sa mi darí, taktiež už mám aj zabezpečenú prácu po škole môj život je prázdny.

Vždy som si predstavoval svoju budúcnosť bo boku ženy s ktorou by som prežil život. Namiesto toho som úplne sám bez náznaku zmeny. Neviem čo to je objatie, čo je to bozk, držanie sa za ruky....

Príčin prečo je tomu tak je viacero. Prvou bude asi to, že už od strednej školy sa pohybujem v kolektíve, kde sa ženy/dievčatá nenachádzajú. Druhou príčinou zrejme to, že nie som veľmi spoločenský typ, skôr veľmi ťažký introvert. Treťou, že veľmi nad všetkým premýšľam a do ničoho sa nevrhnem spontánne. A poslednou príčinou, no bohužiaľ krásavec nie som.

Takže každý deň sa zobúdzam s vedomým, že som sám a tento stav sa nezmení a tak len prežívam a nemám silu túto mizériu (život) ukončiť.

Nežiadam nikoho o pomoc, len som potreboval dať svoje pocit von.

zmierený

Ďakujem _meno za názor.

Prečítal som si tvoj príspevok a musím ti dať za pravdu. Máš pravdu, zmenu chcem a teraz to už je na mne aby som ju uskutočnil, hoc iba po malých krôčikoch.

das

ani ja nie som velmi spolocensky typ - ALE chodim na koncerty, do divadla, na dovolenky, vlastne vsade - SAMA , ale nejako nikdy nie som sama - po prve je tam predsa cele obecenstvo a po druhe nejako vzdy sa pobavim so susedom a na dovolenke vzdy sa najde spolocnost
Ale vsetko treba robit s usmevom a potom vsetko je lahsie

a ked niekto povie "Ty si sama" ja na to - nie nie som sama, mam deti, mam surodencov, mam rodicov, mam kamaratky /aj ked nemaju vela casu/, mam kolegyne - nie nie som sama a tomu sa hovori optimizmus !

_meno

Ahoj zmierený