Strašne negatívna mama

Príspevok v téme: Strašne negatívna mama
lucia9994

ahojte potrebovala by som radu..mám veľmi komplikovaný vzťah s mamou.. prijali na vysnívanú vysokú školu darí sa mi snažím sa popri tom som si našla aj brigádu..problém je ale s mojou mamou..nedá sa s ňou ani poradiť či porozprávať je to strašne negatívne zmýšľajúca osoba a hrozne ma ničia jej poznámky.. stále mi rozpráva ako školu nedokončím ako nemám budúcnosť po štúdiu pretože niesom z bohatej rodiny ktorá má meno proste z čohokoľvek sa teším to mi zneguje že ved nech počkám čo si budem musiet ešte preskákať a nech sa dlho neteším.. častokrát aj vela plačem pretože nemám už silu mamu počúvať musím sa strašne držať aby som neprepadla jej negativizmu...rada by som preto vedela (ten kto má moju skúsenosť) ako ste riešili život s takýmto rodičom. prestahovanie sa z domu bohužial teraz nepripadá v úvahu nakoľko som len študentka a peniažky z brigády by nestačili na pokrytie všetkých nákladov na bývanie stravu oblečenie atd... dakujem za rady.

uhm

Mala by si odist. Aspon na ten internat. Ono sa to nezda, ale jej negativizmus sa moze do teba hlboko vryt, zozierat ta zvnutra, ovplyvnit ta ani nevies ako. Ja som od tej mojej a este aj jej matky pocuvala od ranej mladosti ako pri porode trpeli, ako prisla pri mne o vlasy o zuby, starka takmer vykrvacala, pocuvala som len same horory. Cele dospievanie mladost som toto vkuse pocuvala. K tomu mam este aj blbe zily, takze vsetko mi len cez ruky pichaju lebo inde sa mi neda. No a toto vsetko dokopy aj ine este ma tak velmi ovplyvnilo ze strach z deti a vsetko okolo toho bol vacsi nez tuzba ich mat. A popritom deti milujem

michal555