Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Akné z Gaineru a Proteínu?

Môže mať užívanie Gaineru a Proteínu vplyv na tvorbu akné? ( mám 24 rokov ) Rozmýšľal som aj nad bezlaktózovým alebo bezlepkovým proteínom, len neviem ktorý by bol vhodný.

Otázka

Môže mať užívanie Gaineru a Proteínu vplyv na tvorbu akné? ( mám 24 rokov ) Rozmýšľal som aj nad bezlaktózovým alebo bezlepkovým proteínom, len neviem ktorý by bol vhodný.

Odpoveď

Tvorba akné je v tomto prípade zapríčinená zvýšeným príjmom bielkovín vo forme suplementov. Odporúčam podporiť tieto doplnky výživy aj inými minerálmi a vitamínmi, hlavne s obsahom zinku. Taktiež netreba podceňovať príjem vody a zeleniny.

Klik-Klinik

Máte zdravotný problém?

Konzultujte ho so skutočnými odborníkmi

1. internetová klinika Klik-Klinik

Chcem konzultovať